Ännu fler gånger har du sagt att overdrive inte ska ändras alls, och inget annat heller för den delen. Alltså att jag borde ha lämnat overdrive avstängt på AG322QC4. Det är svårt att veta vart du vill komma.
Vad förvånad jag blir att du inte visar var Thomas har ”argumenterat emot det du skrev avgående Medium/Normal”, trots att jag explicit efterfrågade det. (Jag har läst flera gånger. Du har skrivit ett stort antal stycken i den här tråden och Thomas har skrivit ett flertal som svar. Varför ska vi gissa vad du menar?)
Vad exakt är det vi ”allihopa varit emot” ens? Kan du svara tydligt och konkret på den frågan?
Är det helt omöjligt för dig att citera, länka eller ens vara tydlig med vad du menar när du häver ur dig påståenden om andras ståndpunkter?
Ja, men då så. Då är ju saken klar. Jag och Thomas har suttit här och ljugit hela tiden. Samtliga exemplar av AG322QC4 kommer bevisligen förinställda på Medium och därmed har du haft rätt hela tiden.
Vem som helst förstår ju att det till exempel är helt uteslutet att AG322QC4 kan finnas i olika batchar med olika standardinställningar.