Permanent radera app med samtliga filer från lg k11?

Permalänk
Medlem

Permanent radera app med samtliga filer från lg k11?

Lg k11 med android 7, försöker radera app för att installera om från scratch men går inte, appen försvinner men information lagras i telefonen så när jag installerar appen så hamnar jag där jag slutade.

Jag vet med säkerhet att allting lagras i telefonen, ingenting lagras i moln etcetera.
Med gamla telefonen(samsung xcover3 med android 6) så avinstallerade jag bara appen och la in den direkt igen så fick jag börja om från noll.

Hur raderar man en app med alla filer från android 7?
/Raven6666

Permalänk
Medlem

har du provat att starta om telefonen innan du installerar på nytt?
Du kan vara tvungen att ta bort mappar via datorn eller något lämpligt "file explorer" program

Permalänk
Medlem
Skrivet av raven6666:

Lg k11 med android 7, försöker radera app för att installera om från scratch men går inte, appen försvinner men information lagras i telefonen så när jag installerar appen så hamnar jag där jag slutade.

Jag vet med säkerhet att allting lagras i telefonen, ingenting lagras i moln etcetera.
Med gamla telefonen(samsung xcover3 med android 6) så avinstallerade jag bara appen och la in den direkt igen så fick jag börja om från noll.

Hur raderar man en app med alla filer från android 7?
/Raven6666

Google brukar ju annars molnlagra en del men jag gissar att du redan har stängt av det iom att du var säker på att inget molnlagrades?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Omstart av telefonen löste problemet, fortfarande inloggad när appen installeras men i övrigt är allt nollat.