ASUS GeForce GTX 1060 6GB Dual OC

Permalänk
Medlem

ASUS GeForce GTX 1060 6GB Dual OC

Nyskick, inköpt 2018-09-21.
Kvitto finns, köpt från Webhallen.

Kan skickas. Buda i tråden!

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R4|Moderkort: Gigabyte P85 D3-ATX|CPU: Intel Core I5 4670K|GPU: MSI GEFORCE GTX 770|PSU: Corsair cx750|A-data 128gb ssd| Western Digital Caviar black 1TB

Permalänk
Medlem

1000+frakt

Visa signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server - Svensk VR Community
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Permalänk
Medlem

1400 + frakt

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Offtopic till försäljningen men; får man fråga varför du säljer? Köpt ett exakt likadant för några veckor sen och bara väntar på sista delarna nu så jag kan testa det... Presterar det bra?

Permalänk
Medlem

1600 + frakt

Visa signatur

Chassi: Fractal Design S - Mobo: ASUS CROSSHAIR VI HERO (WI-FI AC) - CPU: AMD Ryzen 7 1800X@4.0GHz - Kylare: Noctua NH-DH15 - RAM: 4x8GB G.Skill Ripjaws @ 3200 MHz - GPU: ASUS GeForce GTX 1050 Ti 4GB STRIX - Ljudkort: ASUS Xonar Phoebus - M2 SSD: Samsung 960 M2 500GB SSD - SSD: 2x Raid 0 Samsung 850 1TB SSD - Lagring: 2x Raid 1 WD Blue 4TB - PSU: Corsair HX850i 850W

Permalänk
Medlem

1700 + frakt

Permalänk
Medlem

1800+frakt!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

2000 + frakt

Permalänk
Medlem

2100 + frakt

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av fsvantesson:

Offtopic till försäljningen men; får man fråga varför du säljer? Köpt ett exakt likadant för några veckor sen och bara väntar på sista delarna nu så jag kan testa det... Presterar det bra?

För att svara mig själv: Presterar bättre än förväntat. På medium/high inställningar i 1920x1080 får jag ca 200-300 FPS i CS:GO, ca 180-250 FPS i Battlefield 4. M.a.o. väldigt bra kort för en 144hz skärm (om man inte är petnoga att köra allt på "Ultra"..)

Väldigt mycket bang for buck i detta kortet nu med andra ord!

Permalänk
Medlem
Skrivet av fsvantesson:

För att svara mig själv: Presterar bättre än förväntat. På medium/high inställningar i 1920x1080 får jag ca 200-300 FPS i CS:GO, ca 180-250 FPS i Battlefield 4. M.a.o. väldigt bra kort för en 144hz skärm (om man inte är petnoga att köra allt på "Ultra"..)

Väldigt mycket bang for buck i detta kortet nu med andra ord!

Hej! Sorry för sent svar. Anledningen att jag säljer kortet är helt enkelt att jag insett att jag inte kommer ha tid att använda det. Har bara använt det nån gång sedan det köptes, men som du säger är det ett perfekt kort för 1080p.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R4|Moderkort: Gigabyte P85 D3-ATX|CPU: Intel Core I5 4670K|GPU: MSI GEFORCE GTX 770|PSU: Corsair cx750|A-data 128gb ssd| Western Digital Caviar black 1TB

Permalänk
Medlem

Just nu leder @Litecore med 2100+frakt. Jag väntar till ikväll med budgivningen, eftersom att postnord ändå inte skickar på annandagen

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R4|Moderkort: Gigabyte P85 D3-ATX|CPU: Intel Core I5 4670K|GPU: MSI GEFORCE GTX 770|PSU: Corsair cx750|A-data 128gb ssd| Western Digital Caviar black 1TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av morganF:

Just nu leder @Litecore med 2100+frakt. Jag väntar till ikväll med budgivningen, eftersom att postnord ändå inte skickar på annandagen

hallå! tänker dra mig ur budgivningen då jag letat på flera ställen och en annan säljare hann före att acceptera mitt bud tack ändå och lycka till 👌

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Bjuder 2100kr då, kan hämta i sthlm

Permalänk

Kan hämta ikväll

Skickades från m.sweclockers.com