Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

Assassin's Creed Odyssey (PC)

Har ytterligare en spelkod till Assassin's Creed Odyssey och mitt intresse för spelet är fortfarande lika ljummet. Aktiveras via Ubisofts webbplats.

Då spelet säljs prissänkt nu i mellandagarna sänker väl jag också till ett "köp nu" på 200 kronor. Om någon tycker det är oskäligt och vill bjuda under sker all budgivning i kommentarsfältet. Direktkontakt äger rum först efter avslutad affär.

Betalning sker i förskott via Swish alternativt banköverföring. Förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill och den som krånglar minst.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk

Bjuder 150kr med omg swish

Permalänk
Hedersmedlem

Jag tar den (200:-)

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

Såld till @Kent!

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner