Permalänk
Medlem
Skrivet av Oneone:

Okey men tycker du priset är för högt eller? ja varför ska man betala för något man använder året runt varje dag, låter ju orimligt jag tycker iaf att det är värt det med tanke på huuur mkt man använder datorn, iaf jag

Absolut, jag köper resonemanget helt och hållet! Dock gör jag hellre roligare för pengarna

Visa signatur

Project: Perfection 2.0
OS: Microsoft Windows 11 Home | CPU: Intel Core i9 11900 | GPU: EVGA 3080 XC3 Ultra Hybrid
MB: ASUS ROG STRIX B560-I | RAM: Corsair Dominator Platinum 32GB | PSU: Corsair SF750
Chassi: Louqe Ghost S1 MK3 | SSD: Samsung 980 Pro | CPU-Kylare: Fractal Design Celsius+ S24
Bildskärm: Sony 65AG9 | Mus: Logitech G603 | Tangentbord: Corsair K63 Wireless

Permalänk
Hjälpsam

Vill bara inflika att billiga Win nycklar oftast faller under precis samma argument som G2A nycklar som har varit en het potatis det senaste.

Visa signatur

Allt jag säger/skriver här är mina egna åsikter och är inte relaterade till någon organisation eller arbetsgivare.

Jag är en Professionell Nörd - Mina unboxing och produkttester (Youtube)
Om du mot förmodan vill lyssna på mig - Galleri min 800D med 570 Phantom SLI

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av YamahaDGX630:

Jag kan bara tala för mig själv, och antagligen en hel drös med andra, varför betala för något som man kan få nära gratis minst lika smidigt? Ett grafikkort å andra sidan är kanske lite svårt att "ladda ned" olagligt?

OfT: Jag köpte min LTSC-licens på Ebay för 50:- väldigt framgångsrikt! Har fungerat snart ett år nu utan problem! Kan inte riktigt personligen motivera en nyckel från Kinguin när Ebay har nycklar för 20 - 50:- Dom som inte fungerat för mig har jag utan dröjsmål fått utbytta

"You wouldn't download a car."

Skärmt åsido så hade jag hellre kört crackat än finansierat kriminella via dessa typer av nycklar.

Visa signatur

"Computer games don't affect kids, I mean if PacMan affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching pills and listening to repetitive music." - Kristian Wilson, Nintendo 1989

Permalänk
Medlem
Skrivet av Oneone:

Folk lägger ner 20-30K på en burk och kan inte betala för en riktig Windows Licens, kör linux då om ni inte vill pröjsa...fast ni kanske laddar ner alla spel olagligt också? tycker logiken är lite sne där.

Hade jag kunnat ladda ner en dator som kostar 20k hade jag gjort det.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Ryzen 7 2700 @ 4.0Ghz, X470 Taichi, 16gb ram @ 3200 mhz, GTS V8 Cpu Cooler, Gigabyte 5700XT.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zargoz:

Hade jag kunnat ladda ner en dator som kostar 20k hade jag gjort det.

Skickades från m.sweclockers.com

är det sant, kul.

Visa signatur

13900KS | 32GB 6400 DDR5 | 4090 FE | Samsung G8 Oled
ASUS ROG Strix Z790-F Gaming | Fractal Torrent White | Corsair HX1200