Tävla och vinn Plantronics gaminglurar RIG 500 Pro Esports Edition

Permalänk
Melding Plague

Tävla och vinn Plantronics gaminglurar RIG 500 Pro Esports Edition

På jakt efter bättre ljud till ditt spelande? I en ny tävling med Plantronics har du chansen att kamma hem RIG 500 Pro Esports Edition, som lämnade ett gott intryck på en av våra testpiloter.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Det går inflation i tävlingar.

Permalänk
Medlem

Fasen, jag tror jag svarade fel på en fråga.
Nåja, de får en god idé av mig gratis i alla fall om ni skickar in alla bidrag.

Visa signatur

Homer Simpson: "Internet! Is that thing still around?"

Continuously updating

Permalänk
Medlem

Riktigt nöjd med mitt bidrag, får bara hoppas att man inte tabbade sig med frågorna

Visa signatur

Ryzen 7 5800X3D | RX 7900 XT

Permalänk
Medlem
Skrivet av REWplayFF:

Det går inflation i tävlingar.

Nu tycker jag kanske att du överdriver en smula.
Har bara lyckats vinna i 2 tävlingar sen jag registrerade mig!

Visa signatur

🖥️:Phanteks Evolv X | Ryzen 7 5800X3D | Noctua nh-d15 chromax.black | 8x Noctua NF-P14s Redux 1500 | Gigabyte x470 Aorus Gaming 7 Wifi | Kingston Renegade 32Gb 3600Mhz | Samsung 990 Pro | ASUS TUF 3080 12Gb | Cougar CM 700W | Acer XB27HU | Mionix Naos QG | CM Storm QuickFire TK MX Blue |

"Bättre bli motbevisad - än förklarad skyldig"

Permalänk
Medlem
Skrivet av orginallinus:

Nu tycker jag kanske att du överdriver en smula.
Har bara lyckats vinna i 2 tävlingar sen jag registrerade mig!

Trevligt 👍 Får man fråga vad du vunnit? Du får givetvis ducka frågan om så önskas.

Permalänk
Medlem
Skrivet av REWplayFF:

Trevligt 👍 Får man fråga vad du vunnit? Du får givetvis ducka frågan om så önskas.

Ett nätaggregat "Cougar - kraft med klös" (sitter i datorn i sign), ett presentkort på CDon (nån jultävling)...

Visa signatur

🖥️:Phanteks Evolv X | Ryzen 7 5800X3D | Noctua nh-d15 chromax.black | 8x Noctua NF-P14s Redux 1500 | Gigabyte x470 Aorus Gaming 7 Wifi | Kingston Renegade 32Gb 3600Mhz | Samsung 990 Pro | ASUS TUF 3080 12Gb | Cougar CM 700W | Acer XB27HU | Mionix Naos QG | CM Storm QuickFire TK MX Blue |

"Bättre bli motbevisad - än förklarad skyldig"

Permalänk
Medlem

Kan man verkligen få för många tävlingar?

Permalänk
Medlem

@Trallo: Tycker inte jag. Detta är nog första jag ens försöker mig på under alla år. Denna kräver inte Photoshop skillz @ studio nivå eller liknande skit 😅

Visa signatur

Star Citizen ❤

Permalänk
Medlem

Härligt! Bra att de är byggda i metall. Jag börjar bli rätt less på all plastaskit i kritiska punkter på produkter där det är uppenbart att det går sönder förr eller senare p.g.a. materialval.

Mina två senaste hörlurar/headset har jag blivit tvungen att byta eftersom plasten blev gammal och spröd så den sprack och gick av, aldrig mer lurar som är byggda för att gå sönder!

Permalänk
Avstängd

Härligt! Hoppas man vinner.

Visa signatur

I7 8700k
MSI RTX 2080Ti
Corsair 16GB LPX DDR4 8X2
Fractal Design Define C
Nick: Saman1820

Permalänk
Medlem

Vem vann nudå? 😀

Visa signatur

Tjo & tjim
Nzxt H7 Flow || ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI || Gigabyte GeForce RTX 4080 16GB Gaming OC || AMD Ryzen 7 7800X3D || Corsair 32GB DDR5 5200MHz CL40 Vengeance RGB AMD EXPO || NZXT Kraken Elite RGB 360 || Samsung 990 PRO M.2 NVMe SSD 1TB & 2TB || ASUS ROG Strix Aura 850W

Permalänk
Skrivet av mrkhaglund:

Vem vann nudå? 😀

Undrar jag också

Visa signatur

"Ost är svaret på det mesta här i livet."
- Sigmund Kristus Nietzche, eller något.

Permalänk
Medlem
Skrivet av NERDTUBED:

Undrar jag också

Jag med!

Visa signatur

http://rec.elmor.se/review.php?user=airtec

Chassi Corsair Obsidian 700D| Nätaggregat Corsair AX850W | GPU Asrock RX 7900 XTX | Moderkort NZXT N5 z690| RAM 64GB Corsair DDR4 3200MHz| CPU i7 13700K | System WD Black SN850 M.2 500GB Lagring Kingston N1 M.2 2TB x2

Permalänk
Medlem

Så brukar det ta över 1 månad för att ta beslut i en tävling?

Visa signatur

http://rec.elmor.se/review.php?user=airtec

Chassi Corsair Obsidian 700D| Nätaggregat Corsair AX850W | GPU Asrock RX 7900 XTX | Moderkort NZXT N5 z690| RAM 64GB Corsair DDR4 3200MHz| CPU i7 13700K | System WD Black SN850 M.2 500GB Lagring Kingston N1 M.2 2TB x2

Permalänk