Battle royale-läge i Call of Duty: Black Ops 4 gratis under begränsad tid

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Xinpei:

Hoppade in en snabbis på Fortnite igår bara för att kolla. Jo det är samma lootlake. Däremot hur populärt spelet är skulle vara på något sätt ett argument emot mitt är ju bara skrattretande. En av orsakerna varför Fortnite är så populärt är pga. youtubers. Det i kombination med att det är gratis är en starkt bidragande orsak till att det är populärt. Inte att man "revampar" samma bana gång på gång.

Loot Lake var en sjö med en liten ö med ett hus på, sedan blev den en stor krater med svävande öar ovanför, nu är det en torrlagd krater med vatten, klippor och kullar runtom. Att påstår att ändringarna på kartan endast är lite nya texturer är inte bara lögner utan rent ut sagt skrattretande.
Att påstå att Fortnite är mer repetativt än andra BR-spel och att kartan ej förändrats är rent svammel. Det finns många som avfärdar Fortnite utan att faktiskt ha testat det ordentligt, du hör bevisligen till dem då du inte vet vilka enorma förändringar kartan har genomgått bara under 2018.

Permalänk

Går fortfarande inte att ladda ner skiten i launchern...

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Funkar nu!

Permalänk
Medlem

@Ziddie: Hur har du lyckats?

Permalänk

@dna99:
Via CoD hemsidan nu..

https://www.callofduty.com/sv/

Edit: Även via BattleNet appen.
Edit2: Kanske inte riktig än i BN-appen. Men det verkar vara på g....

Visa signatur

Fractal Design Meshify C Vit |ASUS TUF Gaming Z490-PLUS (WI-FI) | i7 10700k |ASUS GeFroce RTX 3080 TUF OC
|32 Gb HyperX Fury | Corsair RM750X V2 / 750W / 80+ Gold | Ducky One 2 Mecha Mini [MX Silent Red] | Logitech Pro Wireless |

Permalänk
Medlem

@BodyElectric: Nu funkade den! Tack!

Permalänk
Medlem

85gb för 5 dagar.. nej

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Inaktiv

Jag har en par 100h på Xbox och kanske 20h på pc men fy *** va dåligt me updates de är! Ny färg på löven i träden har dom iaf åstadkommit.

Permalänk
Medlem

Någon som lyckas bjuda in sina kompisar? Elller är det låst för F2P spelare?

Permalänk
Medlem
Skrivet av downup:

85gb för 5 dagar.. nej

Skickades från m.sweclockers.com

Helt sinnes. Sitter på Telia 500 så inga problem för mig.
Men kolla detta liksom; wtf?
https://imgur.com/uCC7rwf

Sluta flasha att jag ska köpa spelet och fixa det istället för helvete.

BF5
Odyssey
GTA5
alla AAA titlar funkar perfekt....

Permalänk
Medlem
Skrivet av Falcon:

Helt sinnes. Sitter på Telia 500 så inga problem för mig.
Men kolla detta liksom; wtf?
https://imgur.com/uCC7rwf

Sluta flasha att jag ska köpa spelet och fixa det istället för helvete.

BF5
Odyssey
GTA5
alla AAA titlar funkar perfekt....

Drivrutinsproblem?

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Startrance:

@Lordmax:

Nej du behöver ingen microtransaction eller dlc för att spela black out, du kan spela det helt utan att spendera pengar. Fick en standard version gratis då jag köpte min Asus skärm och inte spenderat ett öre mer på spelet och det är fullt spelbart.

Det är nog en sanning med modifikation, tror du Activision gav bort spelet gratis till Asus? troligtvis inte. En del av spelets kostnad ligger i skärmen du köpte

Inget är gratis

Permalänk
Medlem

någon här som ska spela?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ghost93:

någon här som ska spela?

Nej.
Det är "starkt" av Activision att bjuda på något så trasigt. Och flasha i menyerna att man ska köpa.

Förjävligt, inget annat.

Permalänk
Medlem

Tråkigt att spelet är så stora, det tar lång tid att att ladda ner allting för de som inte har bra Internet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Falcon:

Nej.
Det är "starkt" av Activision att bjuda på något så trasigt. Och flasha i menyerna att man ska köpa.

Förjävligt, inget annat.

Vad är det som är så trasigt med spelet?

Visa signatur

Ryzen 5600x (Noctua NH-D15) || Kingston Fury 32GB 3600MHz
ASUS Prime X470 PRO || ASUS GeForce RTX 3080 Tuf OC
Fractal Design Define S (6x chassifläktar) || Corsair RM750X v2
FURY Renegade 2TB || WD Blue 1TB M.2 || LG C2 42" + XB271HUA

Permalänk
Medlem
Skrivet av frong:

Vad är det som är så trasigt med spelet?

https://imgur.com/uCC7rwf

Permalänk
Medlem

Har aldrig vart några problem för mig. Är det problem för många?

Ligger på ~135-160 fps i Blackout beroende på vart jag är på kartan och det flyter bättre än alla andra Battle Royale-spel jag prövat.

Visa signatur

Ryzen 5600x (Noctua NH-D15) || Kingston Fury 32GB 3600MHz
ASUS Prime X470 PRO || ASUS GeForce RTX 3080 Tuf OC
Fractal Design Define S (6x chassifläktar) || Corsair RM750X v2
FURY Renegade 2TB || WD Blue 1TB M.2 || LG C2 42" + XB271HUA