Spelkod- The Division 2 (AMDRewards)

Permalänk

Spelkod- The Division 2 (AMDRewards)

Jag fick en spelnyckel till The Division 2 (med köpet av Ryzen 2600) som jag gärna vill bli av med.
Jag hade tänkt mig budgivningsstart på 300 kr. Låter budgivningen pågå fram tills imorgon kväll.
För att aktivera nyckeln måste man logga in eller skapa ett konto på amdrewards.com och aktivera nyckeln där

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Bjuder 300

Permalänk
Medlem

350

Kan du hjälpa med aktivering?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Fractal R6 Blackout TG - ASUS TUF X670E Plus - Ryzen 7600X / H150i Elite LCD - Corsair 32GB DDR5 @6000 - 7900XT OC TUF - Gigabyte nVme 500GB OS-PRG - Kingston NV2 2TB - 4TB HDD x 2 - SteelS Apex 7 + Razer Viper Ultimate - SoundBlasterX G6 + Sennheiser HD 660S - AOC 34" CU34G2X
*SERVER: HP MicroServer Gen8 - Xeon E3-1220L V2 - 16GB - 4x4TB* - PLEX - AdGuard
*MOBIL: Google Pixel 7 Pro 256GB

Permalänk
Skrivet av AxxT:

350

Kan du hjälpa med aktivering?

Skickades från m.sweclockers.com

Absolut!

Permalänk
Medlem

Tips: När du loggar in på AMD rewards så kommer man få ladda ner ett verifierings verktyg där man matar in koden du har fått, den stämmer då av så att datorn har en Ryzen processor och kommer vid ett senare tillfälle skicka ut koden till Division via mejl om jag förstod det rätt när jag gjorde det. Så budvinnaren kommer nog få göra ett AMD rewardkonto som är kopplar till en mejl hen är ägare till.

PS: Jag gjorde detta i helgen och har fortfarande inte fått ut min nyckel till Division utan den verkar komma vid ett senare tillfälle

Permalänk
Skrivet av AxxT:

350

Kan du hjälpa med aktivering?

Skickades från m.sweclockers.com

Du vann auktionen, jag har skickat ett PM till dig!