Permalänk
Medlem
Skrivet av Mezzlock:

Köper du expansionen får du med en gratis lvl 30 boost. Dvs allting i grundspelet färdigt (alla SHD-tech, alla sidequests och mainstory), 500GS, 3 bas specs fullt uppgraderade.

Men det är ju fusk

Jag spelar mig hellre till tier 5, men kan man dra direkt till expansionen från tier 1 nästa vecka finns det annat jag kan lägga tid på.

Visa signatur

"When I get sad, I stop being sad and be awsome instead, true story."

Permalänk
Medlem

@frong: Skicka ditt Uplay namn i ett PM eller skriv ett inlägg här.

Visa signatur

Asgard - Nordens största och Sveriges största Star Citizen Organisation.
Referral kod: STAR-92KM-Q67T

Permalänk
Medlem

@Dredd: Det kan jag inte svara på eftersom jag inte testat den. Men det är 5 nya main missions och 8 side missions i ett helt nytt område och de ska också släppa något som kallas "Seasons" vilket är events som pågår i några veckor då man ska hitta och döda svårare NPC bossar för att låsa upp loot och nya varianter av skills som kommer med expansionen.

De lägger också in en ny svårighetsgrad på strongholds och ändrar så man kan ändra svårighetsgrad i den öppna spelvärlden.

Visa signatur

Asgard - Nordens största och Sveriges största Star Citizen Organisation.
Referral kod: STAR-92KM-Q67T

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mezzlock:

Dags för en lite aktivare comeback, går gärna med i klanen igen

Inbjudan har skickats ut till dig.

Visa signatur

Asgard - Nordens största och Sveriges största Star Citizen Organisation.
Referral kod: STAR-92KM-Q67T

Permalänk
Medlem

Titel Update 10 har nu ett release datum. 16 juni kommer uppdateringen och veckan efter så börjar säsong 2. Raiden ska tydligen komma snart efter.

https://ubi.li/lRTmp

Vi har några platser över i klanen och flera kvällar i veckan så sitter folk i TD2 kanalerna på Discord så hoppa in och säg hej vet jag.

Visa signatur

Asgard - Nordens största och Sveriges största Star Citizen Organisation.
Referral kod: STAR-92KM-Q67T

Permalänk
Medlem

Jag har den senaste tiden tappat intresset för spelet och istället fokuserat på andra spel och hobbyer. Efter den senaste uppdateringen kände jag fortfarande ingen dragningskraft för mig och har därför bestämt att lämna över ledarskapet till mer aktiva medlemmar. ghOztic tar över ledarskapet och tillsammans med medlemmar göra klanen ännu bättre än vad den redan är.

Jag tackar för tiden och vem vet, jag kanske kommer tillbaka som mer aktiv medlem i framtiden.

Visa signatur

Asgard - Nordens största och Sveriges största Star Citizen Organisation.
Referral kod: STAR-92KM-Q67T