Fatshark avtäcker expansionen Winds of Magic till Warhammer: Vermintide 2

Permalänk
Melding Plague

Fatshark avtäcker expansionen Winds of Magic till Warhammer: Vermintide 2

För den som är sugen på mer råttslakt avtäcks nu expansionen Winds of Magic med rasen Beastmen samt nya uppdrag och spellägen till Warhammer: Vermintide 2.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Inaktiv

Då jag gillar Vermintide så blir det ett självklart köp, lite njutning är det allt att hugga ner steroidråttor i vackra miljöer. 😊

Permalänk
Medlem

Råttorna har dansat tillräckligt på borden nu, äntligen lite pest controle!

Jag som Peking fan mår genuint bra av att slakta råttor, kan bara tänka mig hur folk med övriga Stockholms sympatier känner

Permalänk
Avstängd

Jag kommer köpa det. Har sänkt 275 timmar i spelet.
Har nästan gjort allt i spelet. Så jag tar en pause tills expansionen.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

New: Asus x370 prime pro, Ryzen 1700 (@3.925ghz) , Ripjaws V 16GB 3600 MHz (@3200mhz 14c). https://valid.x86.fr/curj7r
Radeon VII.

Permalänk
Medlem

Gillar VT2, men kommer avvakta tills jag vet mer, return to ubersreik fick mig att vara mer försiktig.

Visa signatur

EVGA RTX 3080 / 5800x / Gigabyte X570 I AORUS PRO WIFI / Ballistix 32GB 3200mhz / Corsair SF750 750W / Gigabyte 48" AORUS FO48U OLED 4K 120 Hz

Permalänk
Medlem

VT2 är ett av mina favoritspel och verkligen hoppats nu ett bra bra tag på att de skulle kasta in Beastmen, så detta är ett garanterat köp.

Nu får man väl hoppas på att de slänger in en ny karaktär eller fler klasser till de befintliga, finns mycket jag skulle vilja ha.