[Intressekoll] - Inofficiell Afterwork i Växjö

Trädvy Permalänk
Sjusovarn
Registrerad
Feb 2017

[Intressekoll] - Inofficiell Afterwork i Växjö

Tjosan!

Tänkte kolla intresset för att köra ett(inofficiellt) AW någon fredag, på Grilleriet(@TrueType ) eller något liknande ställe (Där de inte kör "Robo Disco Bongo Drum"-mode så fort klockan slår 23). Tänkte nu den kommande månaden, alltså ingen planeringstid på 3 månader. Jag kör en omröstning för vilken fredag som passar flest(Kommer inte ha med varken 15 eller 22 februari då jag kommer åka snowboard i Åre och och bryta något(Har bokstavligt talat enbart varit på en "skidsemester" där jag inte brutit något), eller 19 och 26 april. 19e är långfredag och 26 april ska jag på ett hemligt event).

Har ni ha någon polare som vill haka på som inte är medlem (än) så skriv "Jag och en/två kompisar" i tråden/PM. En eller två bekanta är the limit, inga kompisgäng, SweClockers-medlemmar är still the målgrupp. 18-årsgränsen gäller fortfarande. För att minimera risken att jag gör en "favorit i repris" och samtidigt maximera intresset för att delta så kommer jag PM:a mitt privata mobilnummer till de tre första som skriver upp sig på listan, veckan innan AW:n (Kommer enbart skicka mitt nummer till användare som finns i listan under, eller någon vars användarnamn jag känner igen).

(Ni kan välja fler än ett alternativ)

//Mvh MyScnd

@Jacob @JonasT @Sh4d0wfi3nd @erieri02 @Miikks @SleepstreameR @ch1n @houze @supersnubben @Paddanx @Tip Top @Harrak @Stora Sture @Fekko @niilzzzon @Karies @Bussović @screamin-daemon @DeluxXxe @Kazutoyo @Cazell @Dinoman @MulleEng @Geckod @Senri @JeagerMeisterSWE @DavidtheDoom @lilljohan @milky81 @Wastafari @Wanna @simon253

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Växjö
Registrerad
Nov 2009

Jag är intresserad

19 April är långfredag

Intel i7 5820K 4.5GHz, Noctua D-15, Corsair 16GB 3000MHz, X99-Deluxe, Asus GTX 1070 Strix, Enthoo Evolv X TG

Trädvy Permalänk
Sjusovarn
Registrerad
Feb 2017

@supersnubben: Well spotted! Gjorde om omröstningen så du får rösta igen Härligt att du är intresserad!

Trädvy Permalänk
Chefredaktör
Jacob Hugosson
Plats
Gävle
Registrerad
Okt 2007

@MyScnd Kul initiativ! Kommer sannolikt inte kunna haka på och rädda kvällen åt dig den här gången, men bestäm ett datum så får jag se om jag kan ändå.

Kontaktas enklast via PM, nyhetstips skickas helst genom SweClockers kontaktformulär. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Trädvy Permalänk
Sjusovarn
Registrerad
Feb 2017
Skrivet av supersnubben:

Jag är intresserad

19 April är långfredag

Fick göra om omröstningen igen, glömde klicka i att man ska kunna se vilka som röstat

Skrivet av Jacob:

@MyScnd Kul initiativ! Kommer sannolikt inte kunna haka på och rädda kvällen åt dig den här gången, men bestäm ett datum så får jag se om jag kan ändå.

Jag förstår verkligen om det inte kommer kunna gå, men om det längre fram visar sig att datumet passar för en avstickare till Växjö så vet du var jag finns Kan till och med erbjuda min soffa om det blir aktuellt, så hotell och sånt dyrt inte blir nödvändigt

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Växjö
Registrerad
Mar 2012

@MyScnd Härligt engagemang! Dessvärre är det bara 5 April som eventuellt skulle funka för min del. Jag fyllde i det så länge så får vi se.

Do good. Be good. Repeat.

Trädvy Permalänk
Sjusovarn
Registrerad
Feb 2017

@TrueType: Ah okay! Hoppas att det blir lite mer visat intresse så vi blir ~8 personer i alla fall

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Okt 2007

Kom igen nu! Måste ju finnas fler som är sugna på öl!?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Malmö
Registrerad
Maj 2014

För mig ser det mörkt ut för typ hela April. Är så mycket jag behöver hinna göra på jobb, och resan upp tar som sagt några timmar, så behöver vara ledig iaf halva fredagen.

Jag "kanske" kan klämma ihop 3:e maj, men då en flytt är på gång som inget datum är bestämt på heller, väntar jag med att skriva upp lite till @MyScnd
Under denna veckan hoppas de boka in datum för det mesta, och då har jag något att utgå från.