[Intressekoll] - Inofficiell Afterwork i Växjö

Permalänk
Sjusovarn

[Intressekoll] - Inofficiell Afterwork i Växjö

Tjosan!

Tänkte kolla intresset för att köra ett(inofficiellt) AW någon fredag, på Grilleriet(@TrueType ) eller något liknande ställe (Där de inte kör "Robo Disco Bongo Drum"-mode så fort klockan slår 23). Tänkte nu den kommande månaden, alltså ingen planeringstid på 3 månader. Jag kör en omröstning för vilken fredag som passar flest(Kommer inte ha med varken 15 eller 22 februari då jag kommer åka snowboard i Åre och och bryta något(Har bokstavligt talat enbart varit på en "skidsemester" där jag inte brutit något), eller 19 och 26 april. 19e är långfredag och 26 april ska jag på ett hemligt event).

Har ni ha någon polare som vill haka på som inte är medlem (än) så skriv "Jag och en/två kompisar" i tråden/PM. En eller två bekanta är the limit, inga kompisgäng, SweClockers-medlemmar är still the målgrupp. 18-årsgränsen gäller fortfarande. För att minimera risken att jag gör en "favorit i repris" och samtidigt maximera intresset för att delta så kommer jag PM:a mitt privata mobilnummer till de tre första som skriver upp sig på listan, veckan innan AW:n (Kommer enbart skicka mitt nummer till användare som finns i listan under, eller någon vars användarnamn jag känner igen).

(Ni kan välja fler än ett alternativ)

//Mvh MyScnd

@Jacob @JonasT @Sh4d0wfi3nd @erieri02 @Miikks @SleepstreameR @ch1n @houze @supersnubben @Paddanx @Tip Top @Harrak @Stora Sture @Fekko @niilzzzon @Karies @Bussović @Kent @DeluxXxe @Kazutoyo @Cazell @Dinoman @MulleEng @Geckod @Senri @JeagerMeisterSWE @DavidtheDoom @lilljohan @milky81 @Wastafari @Wanna @simon253

Permalänk
Medlem

Jag är intresserad

19 April är långfredag

Visa signatur

Intel i7 5820K 4.5GHz, Noctua D-15, Corsair 16GB 3000MHz, X99-Deluxe, Asus GTX 1070 Strix, Fractal Design Define R4

Permalänk
Sjusovarn

@supersnubben: Well spotted! Gjorde om omröstningen så du får rösta igen Härligt att du är intresserad!

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

@MyScnd Kul initiativ! Kommer sannolikt inte kunna haka på och rädda kvällen åt dig den här gången, men bestäm ett datum så får jag se om jag kan ändå.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Sjusovarn
Skrivet av supersnubben:

Jag är intresserad

19 April är långfredag

Fick göra om omröstningen igen, glömde klicka i att man ska kunna se vilka som röstat

Skrivet av Jacob:

@MyScnd Kul initiativ! Kommer sannolikt inte kunna haka på och rädda kvällen åt dig den här gången, men bestäm ett datum så får jag se om jag kan ändå.

Jag förstår verkligen om det inte kommer kunna gå, men om det längre fram visar sig att datumet passar för en avstickare till Växjö så vet du var jag finns Kan till och med erbjuda min soffa om det blir aktuellt, så hotell och sånt dyrt inte blir nödvändigt

Permalänk
Medlem

@MyScnd Härligt engagemang! Dessvärre är det bara 5 April som eventuellt skulle funka för min del. Jag fyllde i det så länge så får vi se.

Visa signatur

Do good. Be good. Repeat.

Permalänk
Sjusovarn

@TrueType: Ah okay! Hoppas att det blir lite mer visat intresse så vi blir ~8 personer i alla fall

Permalänk
Vägledare

Kom igen nu! Måste ju finnas fler som är sugna på öl!?

Permalänk
Medlem

För mig ser det mörkt ut för typ hela April. Är så mycket jag behöver hinna göra på jobb, och resan upp tar som sagt några timmar, så behöver vara ledig iaf halva fredagen.

Jag "kanske" kan klämma ihop 3:e maj, men då en flytt är på gång som inget datum är bestämt på heller, väntar jag med att skriva upp lite till @MyScnd
Under denna veckan hoppas de boka in datum för det mesta, och då har jag något att utgå från.

Permalänk
Sjusovarn

Trist @Paddanx Samtidigt förstår jag att det blir höjt och hojt med att åka runt och flaxa. Sist försov sig ju någon och gjorde bort sig galore, nämner inga namn. Du får dra ihop något i Skåne så får jag åka ner istället 😃

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Sjusovarn

@Supersnubben @miikks @sh4d0wdfi3nd - Jag tar bort 12 april som alternativ då Sweclockers har officiell Meet and Geek I Stockholm då

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Sjusovarn

@Sh4d0wfi3nd @supersnubben @Miikks @TrueType @Kazutoyo

Tjosan lads! Är ni fortfarande sugna på att ses på AW på fredag?

//Mvh

Permalänk
Medlem
Skrivet av My2nd:

@Sh4d0wfi3nd @supersnubben @Miikks @TrueType @Kazutoyo

Tjosan lads! Är ni fortfarande sugna på att ses på AW på fredag?

//Mvh

Jag skulle kunna tänka mig det, vart var det tänkt att vi skulle vara i så fall?

Visa signatur

I7 12700K, Asus RTX 3080 TI, Alienware AW3423DW och annat smått o gott.

Permalänk
Vägledare

@My2nd: Är lite osäker nu i och med att vi blir så få och jag har en bit att köra. Räkna inte med mig för nu men om träffen blir av så finns det en viss risk att jag dyker upp ändå (kanske får ett spontant ryck och kör ändå ).

Permalänk
Medlem

@My2nd: Jag är fortfarande på

Visa signatur

Intel i7 5820K 4.5GHz, Noctua D-15, Corsair 16GB 3000MHz, X99-Deluxe, Asus GTX 1070 Strix, Fractal Design Define R4

Permalänk
Sjusovarn

Kör en sista liten fuling för att kolla om någon missat tråden, eller fått ändrade planer. Några av er som är sugna på AW nu på fredag 5e april?

@Sh4d0wfi3nd: Jag vet inte, tänker något lugnare än senast - Så ingen jäkla sportbar. Grilleriet, Umami Monkey, where ever egentligen. Har bott här i Växjö i tre år men har tyvärr inte stenkoll på vad det finns för restauranger

@supersnubben: Härligt! Hoppas vi blir 6-10 personer, annars får vi skjuta på det någon månad och hoppas att fler blir sugna

@erieri02 @SleepstreameR @ch1n @houze @Tip Top @Harrak @Stora Sture @Fekko @niilzzzon @Karies @Kent @DeluxXxe @Kazutoyo @Cazell @Dinoman @MulleEng @Geckod @Senri @JeagerMeisterSWE @DavidtheDoom @lilljohan @milky81 @Wastafari @Wanna @simon253

Permalänk
Medlem

Är inte hemma i helgen tyvärr

Visa signatur

If it can't run Crisys its a calculater

The New Build The Torrent 2,0

Permalänk
Moderator
Testpilot

Tyvärr, blir nog inget för min del denna gången men bra intiativ!

Visa signatur

ASrock x470 Taichi Ultimate - AMD Ryzen R9 3900x - G.Skill Ripjaws@3.6GHz 16GB RAM - RTX 3080 Ti - Super Flower Leadex Gold 1000W - Phanteks Enthoo Pro - AOC AG35UCG 34" 3440x1440p@100Hz - kalaset vattenkylt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dinoman:

Tyvärr, blir nog inget för min del denna gången men bra intiativ!

a blitt mod

Visa signatur

If it can't run Crisys its a calculater

The New Build The Torrent 2,0

Permalänk
Sjusovarn
Skrivet av Tip Top:

Är inte hemma i helgen tyvärr

Skrivet av Dinoman:

Tyvärr, blir nog inget för min del denna gången men bra intiativ!

Ah, va trist :/ Till nästa gång då kanske

Permalänk
Medlem
Skrivet av My2nd:

Ah, va trist :/ Till nästa gång då kanske

Hej!
Det dök upp lite så kan tyvärr inte vara med imorgon.
Hade velat träffa dig (vi hälsade bara snabbt förra gången) och snacka lite skit.

Visa signatur

I7 12700K, Asus RTX 3080 TI, Alienware AW3423DW och annat smått o gott.

Permalänk
Sjusovarn
Skrivet av Sh4d0wfi3nd:

Hej!
Det dök upp lite så kan tyvärr inte vara med imorgon.
Hade velat träffa dig (vi hälsade bara snabbt förra gången) och snacka lite skit.

Rackarns! Verkar dock som att intresset är ganska svalt för imorgon så jag föreslår att vi skjuter på AW:n. Va kul att du säger det Jag får se till att inte försova mig nästa gång så kanske vi hinner snacka

@supersnubben @Miikks @TrueType @Kazutoyo

Då intresset varit lite svalare än jag tänkt så skjuter jag fram AW:n och gör om omröstningen Ingen AW imorgon 5e april dvs

Permalänk
Medlem

Tyvärr kommer jag inte den här gången. Det är inte anledningen, men har blivit 3 AW inom 1 vecka nu..

Visa signatur

AMD 5700X@Vatten | asus prime x370pro | Asus 2080 Strix | 2x16GB Kingston Fury Renegade RGB DDR4 3.6GHZ | Lian Li O11d EVO + 2x240 EKWB RAD + 6 Lian Li AL120 | CoolerMaster V850 | NVME 2TB Seagate Firecuda 510 + NVME 1TB WD BLACK + 3 SSD | Samsung Odyssey 49" G9| DELL 2713HM | Varmilo VA69 Clear/brown | Logitech G502 2016.

Phenom X6 1045T | Corsair TWIN2X PC6400C4DHX 2x2GB + Crucial Ballistix Sport 2x2GB | Gigabyte ma785gmt-us2h | Silverstone Temjin 08 | Corsair VX450

Permalänk
Medlem

@My2nd: Vi får väl satsa på att ta det framåt sommaren istället med en öl i ölträdgården om intresse finns!

Visa signatur

Do good. Be good. Repeat.

Permalänk
Sjusovarn
Skrivet av TrueType:

@My2nd: Vi får väl satsa på att ta det framåt sommaren istället med en öl i ölträdgården om intresse finns!

Låter jäkligt trevligt!

Permalänk
Proffsmoddare

Whoops, har lurkat lite för mycket utan att vara inloggad så jag missade detta :/

Visa signatur

"Computer games don't affect kids, I mean if PacMan affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching pills and listening to repetitive music." - Kristian Wilson, Nintendo 1989