Prisjakt är helt förstörd?!

Permalänk
Bargain hunter 🏹
Skrivet av sdaniel1:

Och den dagen är Här!
R.I.P Prisjakt = https://classic.prisjakt.nu/tema/dagens-deals

Nu har dem slutat med classic för att man ska transcendera till den "nya"
Tack för en fin tid men nu har jag valt att gå vidare! Lycka till i framtiden mot google och CO mfl osv etc!

https://classic.prisjakt.nu

Den finns fortfarande.

Permalänk
Medlem
Skrivet av sdaniel1:

Och den dagen är Här!

Tack för en fin tid men nu har jag valt att gå vidare! Lycka till i framtiden mot google och CO mfl osv etc!

verkar ju dock bara vara dagens deals som inte funkar i classic men det bådar inte gott.

Permalänk
Medlem
Skrivet av TKD_1337:
Skrivet av merdique:

verkar ju dock bara vara dagens deals som inte funkar i classic men det bådar inte gott.

Just a matter of time! Tror jag nu när indexering verkar vara avstängd

Permalänk
Skäggig legend
Skrivet av TKD_1337:

Tack. Jag älskar dig.

Permalänk
Medlem

Hade knappt märkt att prisjakt hade ny-ny design, har tydligen haft classic automatiskt, vilket jag nu inser har varit väldigt skönt.
Men när en kompis nämnde hur fult nya Prisjakt är så tog jag en koll och kan bara säga att jag är överraskad hur dålig den nya sidan är, det finns nog inget som är bättre jämfört med den gamla? Kanske Prishistoriken i så fall...

Tänkte ge feedback på vad som är dåligt men det är helt ärligt så många saker att de borde insett det själva.
Ber till prisjakt att göra ett rätt och att aldrig göra sig av med classic.prisjakt.nu

Permalänk
Medlem

De har blivit mycket sämre på att lägga till nya produkter också.

Permalänk
Medlem
Skrivet av sdaniel1:

Och den dagen är Här!

Nu fungerar den igen. I alla fall för mig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aene:

Nu fungerar den igen. I alla fall för mig.

Hoppet är det sista som överger en!

Permalänk
Medlem

De verkar vilja "verkligen vilja" överge classic. Min lista är borta i nya versionen. Najs va Shitstedt har sabbat detta. Tack o Gott Nytt År!

Permalänk
Medlem

Är det fler än jag som har problem med att det inte går att scrolla ner så att man ser alla sökresultat? På mobilen.

Oerhört störande. Varje gång jag söker manuellt är jag tvungen att vara extremt specifik så att det jag söker kommer fram som nån av de två översta träffarna.
Det är bara de två översta som är synliga på min mobil utan att behöva scrolla neråt.

Permalänk
Medlem

Prisjakt har blivit så fruktansvärt dåligt... Dagens Deals! Inte varit en bra deal på senaste 2 åren. Pinsamt!

Permalänk
Medlem

Klart blivit sämre, börjat gå tillbaka en del till Pricerunner. Ibland hittar man billigare på Amazon än billigaste på prisjakt också.

Permalänk
Medlem

Nya prisjakt är inge vidare.... Inge problem med upplägget men märkt att många filteralternativ försvann ihop med den nya layouten.

Minns inte exakt vad det var jag sökte på men nåra alternativ som fanns på gamla sidan saknades vilket gjorde sökningen mer eller mindre värdelös.

Permalänk
Medlem

Trodde Prisjakt skulle återinföra möjlighet att bevaka butiker man gillar men nope. Tycker det är så sjukt störigt och bevakningsfunktionen är princip meningslös för mig.

Någon som testat Pricerunner? Hur fungerar det där? Kan jag bevaka där och välja vilka butiker jag vill bevaka?

Permalänk
Medlem

Katastrof alltså, den dagen Classic Prisjakt dör är det verkligen bara bomma igen "butiken" helt. 😫

Permalänk
Medlem

Jag minns att någon skrivit tidigare i tråden att man kunde lägga till en cookie eller något liknande lokalt på sin burk, så att man automatiskt blir omdirigerad till classic prisjakt.

Skulle någon snäll människa kunna förklara hur man går tillväga för att göra detta igen?

(Får panik på den nya sidan)

Tack!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xoka:

Jag minns att någon skrivit tidigare i tråden att man kunde lägga till en cookie eller något liknande lokalt på sin burk, så att man automatiskt blir omdirigerad till classic prisjakt.

Skulle någon snäll människa kunna förklara hur man går tillväga för att göra detta igen?

(Får panik på den nya sidan)

Tack!

Chrome minns adresser jag besökt för mig så kommer alltid fram till classic

https://classic.prisjakt.nu/

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ibymafayhas:

Chrome minns adresser jag besökt för mig så kommer alltid fram till classic

https://classic.prisjakt.nu/

Funkar det även när du klickar på länkar som andra människor lagt upp, eller är det bara i din historik det funkar? Kör FF och det funkar bar för historiken för mig.

Vill minnas att det andra knepet funkade även när man klickar på nya länkar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xoka:

Funkar det även när du klickar på länkar som andra människor lagt upp, eller är det bara i din historik det funkar? Kör FF och det funkar bar för historiken för mig.

Vill minnas att det andra knepet funkade även när man klickar på nya länkar.

Ja, länken överst på sidan (14) leder mig till classic och inte nya om det är vad du menar.

Permalänk
Medlem

Jag avskyr den nya designen. Filtreringsfunktionerna är helt åt skogen.

Permalänk
Medlem

Verkar fortfarande inte som att dom har Pris/GB på hårddiskar och SSDer med för sortering. Finns på classic dock. Riktigt dåligt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nischi:

Verkar fortfarande inte som att dom har Pris/GB på hårddiskar och SSDer med för sortering. Finns på classic dock. Riktigt dåligt.

Lämna feedback till dem om det. Jag anmärkte tidigare på att det inte gick söka på ett spann när det gäller uppdateringsfrekvenser på skärmar, vilket det gjorde på gamla, utan enbart specifika frekvenser. Dagen efter hade de fixat det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nischi:

Finns i den nya designen (som jag faktiskt föredrar). Fäll ut filtret på vänsterkanten och klicka på plus för det alternativ du vill lägga till som kolumn. Du kan på motsvarande sätt även ta bort befintliga kolumner. Se min bild:

Dold text

Sedan tycker jag att de gjort det onödigt svårt att hitta denna funktion...

Permalänk
Medlem
Skrivet av [SH]:

Finns i den nya designen (som jag faktiskt föredrar). Fäll ut filtret på vänsterkanten och klicka på plus för det alternativ du vill lägga till som kolumn. Du kan på motsvarande sätt även ta bort befintliga kolumner. Se min bild:

Sedan tycker jag att de gjort det onödigt svårt att hitta denna funktion...

De va som sjutton. Jag satt o letade länge innan jag gav upp. Tack!

Permalänk
Medlem

Jag söker väldigt ofta på "Senast tillagda produkt" men det är väldigt konstigt att de tog bort det.
Har retat mig på det sedan nya gränssnittet infördes.