Vampire: The Masquerade Bloodlines får uppföljare – släpps år 2020

Permalänk
Medlem

Åh, jag kommer ihåg bloodlines.

En av mina klasskompisar höll på med något som kallade för "larping" eler "lajv" (don't remember) som var helt baserat på det spelet, och, enligt vad hon berättade för mig, så var det väldigt mycket "adult only" stuff xD

Anyway, spelet var väl kul, men att rollspela IRL vet jag inte om jag hade velat...

Permalänk

Nu vet jag inte hur pass väl VTM: Redemption har åldrats men vill minnas att det var otroligt häftigt när det kom ut. Riktigt intressant plotline. Första Bloodlines skulle mycket möjligt vara ett topp 3 genom tiderna spel för mig om buggarna inte fanns. Minns att man kunde patcha upp det genom typ ofärdiga officiella patcher som privatpersoner hade avslutat vilket förbättrade spelupplevelsen. Trots all problem spelet hade hamnar det bekvämt på en topp 10 lista än idag. Ett av få spel av den längden jag har spelat ut 4 gånger.

Vill nog se lite riktig gameplay innan jag helt hoppar på hypetåget men det här är den mest intressanta spelnyheten hittills i 2019 för mig.

Både hoppas, men ändå inte, på ett till spökhus. Minns att jag höll på att dö av skräck första gången

Permalänk
Medlem

Får hoppas att Epic inte mutar till sig exklusivitätung på spelet.

Gamla spelet hade ju en savegame bug som ställde till det. Det Finns en Patch, men än i dag så är alltså orginalet opatchat. (något att tänka på inför steam rean)

Blev lite konfunderad av Santa Monica pier, men kom att tänka på att den ligger bara lite söder om Seattle, så makes sense lixom.
Blir nog ett klart köp sen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lordsqueak:

Blev lite konfunderad av Santa Monica pier, men kom att tänka på att den ligger bara lite söder om Seattle, så makes sense lixom.
Blir nog ett klart köp sen.

Wait, what? Santa Monica pier är jävligt mycket Los Angeles.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av DasIch:

Wait, what? Santa Monica pier är jävligt mycket Los Angeles.

Skickades från m.sweclockers.com

Som faktiskt ligger lite söder om Seattle.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Threepwood:

Som faktiskt ligger lite söder om Seattle.

Ja, ungefär 180 mil söder om Seattle.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Inaktiv

Äntligen!
Jag återkommer till det här spelet någon gång per år. Spelade faktiskt igenom det för en vecka sen.
Älskar miljöerna i spelet, så det har inte så stor betydelse att jag kan hela spelet utantill.

Permalänk
Permalänk
Hjälpsam

Även om jag tycker att det verkar lovande, avvaktar jag till dess att spelet släppts.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 1700 | Saphire RX 5700 Pulse XT (Silent Mode) | 64 GB Kingston ECC | https://valid.x86.fr/z2ljhr | Stockkylaren | Bitfenix Whisper M 750W.
AMD Ryzen 9 5900X | AMD RX 5700 | 64 GB Micron ECC | https://valid.x86.fr/5krwxf
HTPC | https://valid.x86.fr/uuzli0 |

Permalänk
Medlem

@DasIch: Eller ungefär ett Sverige...

Permalänk
Medlem
Skrivet av takeoninja:

@DasIch: Eller ungefär ett Sverige...

Ja, inte så långt ifrån Sveriges längd.

Jag tror ju då mer att spelet har med Pier 51 i Seattle. Den är inte lika stor som Santa Monica Pier ä, men den har också ett stort pariserhjul.

Skickades från m.sweclockers.com