Steams spelbibliotek får nytt gränssnitt och integration med Steam Events

Permalänk
Melding Plague

Steams spelbibliotek får nytt gränssnitt och integration med Steam Events

Sakta men säkert får Steam nya funktioner och uppdaterat gränssnitt. Nu har det blivit dags för spelbiblioteket att få sig en helt omgjord design samt integration med Steam Events.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Äntligen lite modernisering

Visa signatur

• AMD Ryzen 7 7800x3D • 32Gb G.Skill TZ5 Neo RGB DDR5 • XFX Radeon RX 6900XT Speedster Merc 319 Black Limited • Kingston Fury Renegade 1Tb M.2 NVMe • Microsoft Sculpt Ergonomic Desktop • Fractal Design Torrent • Internet 500Mbit Bredband2 •

Permalänk
Medlem

Tycker det ser helt okej ut! Hoppas bara att man får valet att ha kvar den gamla om man känner för det!

Visa signatur

Nuvarande Bygge: Green Envy

Permalänk
Medlem
Skrivet av Magicanz:

Tycker det ser helt okej ut! Hoppas bara att man får valet att ha kvar den gamla om man känner för det!

Ja kul att de uppdaterar men jag hoppas också att man kan få välja att ha kvar det gamla.
Vill helst ha det fula gröna steam hade förr 😉

Permalänk
Medlem

Kan inte bli värre än Prisjakts nya "modernare design"

Visa signatur

MSI X99A GODLIKE GAMING | i7-6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

Min FZ Profil

Permalänk
Medlem

Bara jag som reagerar på "new to library" och en bild på Halo 4? Är det en hint om MCC:s lanseringsdatum tro?

Visa signatur

AMD 6900XT - AMD 5800X3D - 32gb @3600Mhz

Permalänk
Medlem

Det var bättre förr.

Visa signatur

Asus Prime B350-Plus | AMD Ryzen 5 5600 | 32 GB RAM | 16 GB Radeon RX 6800 XT | 12 TB lagring | 650 W | GNU/Linux

Permalänk
Avstängd

Bra ! Steam är funktionellt men har samma omoderna gråta dassiga look som torrent trackers brukade ha för 10 år sen

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Alldeles för svag för SFF 🥰

Permalänk
Medlem

Gillar nya designen. Jag har länge använt Metro for Steam skin pga gillar inte standard designen.

Visa signatur

Chassi: Corsair 4000D CPU: Intel i7 11700K RAM: 32Gb DDR4 Moderkort: ASUS Z590-F
Grafik: RTX 3070 Ti OS: W11 SSD: M.2 1TB snabb som tusan

Permalänk
Medlem

Äntligen de bli lite nytt även där också.

Visa signatur

AMD Ryzen 5 5600 | EVGA GeForce GTX 1070 8GB ACX 3.0 FTW | Fractal Design North Black TG | MSI MPG B550 Gaming Plus | Kingston Fury 32GB DDR4 3200MHz CL16 Beast | WD Black SN850X 1TB Gen 4 With Heatsink | EVGA SuperNOVA 750 G2 750W | Noctua NH-D15 | Windows 11 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cooling23:

Gillar nya designen. Jag har länge använt Metro for Steam skin pga gillar inte standard designen.

Känns som att de inspirerats lite av de populära skinsen nu i den nya designen

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

i7 4790k | Asus Z97-A | 16GB | Gainward GTX 1070 Phoenix GS
Phanteks Enthoo Evolv ATX TG | EVGA Supernova G2 750W
Samsung 850 PRO 128GB | Samsung 850 EVO 250GB
Seagate Barracuda 4TB | Cryorig H5 Ultimate

Permalänk
Medlem

'Nyligen uppdaterat' kan va trevligt att ha på biblioteks-vyn.
Har inte alla spel installerade, så det finns säkert en del sköna uppdateringar som man har missat.

Permalänk

Ser fram emot uppdateringen, mer överskådligt och mindre klickande genom olika menyer.

Visa signatur

Intel Core i9 7900X | Asus Prime X299 Deluxe | Corsair 128GB DDR4 3200Mhz | Gigabyte RTX 4090 | Acer X32FP 4K 160Hz | NVMe/SSD 14TB | Corsair AX1200i | Corsair Graphite 760T White | OS Windows 11 Pro

Permalänk

Det där är konsoll-läget? Mitt steam-bibliotek ser tackochlov ut som vanligt, en lista utan en massa BS.

Permalänk
Medlem

Ser ju riktigt bra ut faktiskt. Gillar speciellt funktionen med senast spelade spel, sällan är jag intresserad av att spela fler än 1-3 spel vid en given tidpunkt så det är ju trevligt med snabbtillgång till dem och slippa scrolla genom hela listan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Awakeruad:

Det där är konsoll-läget? Mitt steam-bibliotek ser tackochlov ut som vanligt, en lista utan en massa BS.

Lugn nu, det kommer snart

Skrivet av artikeln:

medan det nya gränssnittet för spelbiblioteket äntrar betastadiet under sommaren 2019.

Permalänk
Medlem

Trevligt det var på tiden, hoppas dom uppdaterar big picture samtidigt.

Visa signatur

CachyOs. MSI MPG Z490 GAMING PLUS// Intel Core i5-10600K@4800Mhz// Radeon rx 6800 16gb // Corsair VENGEANCE LPX 32GB.

Permalänk
Avstängd

Mitt ser ut som vanligt iaf..?

Permalänk
Medlem
Skrivet av cider123:

Mitt ser ut som vanligt iaf..?

Som någon annan skrev ovan så öppnar betan nu till sommaren.

Permalänk
Medlem

Hoppas det blir bra, gillade inte deras 2016 ändringar.

Permalänk
Medlem

Saknar gamla layouten för friend list, den nya är så rörig. Hoppas det här inte också är en försämring

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

7800X3D//4090

Permalänk
Medlem

Hoppas betan kommer snabbare än "under sommaren", ser riktigt trevligt ut. Vill mer än gärna testa det. :C

Visa signatur

Dator: Ryzen 7 3700X@Stock | X570 AORUS ELITE | G.Skill 16GB 3600MHz CL16 | ASUS 3080 TUF V2 NON-OC

Permalänk
Medlem

Modernt måste betyda klottrigt, stort och osammanhängande. Tydligen.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Nybörjare på Linux? Se hit! #15665841

Permalänk
Medlem

Jag saknar en vettig butik. Känns just nu som någon sorts bloatware med skräpspel "som kan passa dig".

Permalänk
Medlem
Skrivet av riiga:

Det var bättre förr.

Ju förr desto bättre.
Saknar fortfarande tiden när man hade spel på kassetband.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Ser definitivt fram emot uppdateringen!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Blir lite nyfiken på avancerade sökinställningarna, hoppas det går att filtrera på genre, multiplayerförmåga och andra roliga taggar.

Permalänk
Medlem

Inte en dag för tidigt... Äntligen!

Permalänk
Medlem

hehe bara jag som tycker det ser helt grötigt ut?
Nja nog äre bättre med en vanlig lista bara.