ASUS PCE-AC56 bluescreenar min dator

Permalänk
Medlem

ASUS PCE-AC56 bluescreenar min dator

Någon som varit med om samma problem? Började för en månad sedan och händer bara när jag kör asus drivrutiner till kortet. Kör jag någon gammal broadcom drivare från 2013 funkar det som det ska. Inga problem alls men får inte in 5Ghz nätet då :/

BSOD sker bara i chrome (testat andra browsers där det fungerar med asus drivarna) konstigt nog. Testat ominstallera chrome, kört inkognito samt bytt hårddisk och ominstallerat PCn. Känns skumt.

Står något i stilen med NONE_PAGE_AREA när det krashar.

Permalänk
Moderator
Testpilot
Skrivet av JacobR:

Någon som varit med om samma problem? Började för en månad sedan och händer bara när jag kör asus drivrutiner till kortet. Kör jag någon gammal broadcom drivare från 2013 funkar det som det ska. Inga problem alls men får inte in 5Ghz nätet då :/

BSOD sker bara i chrome (testat andra browsers där det fungerar med asus drivarna) konstigt nog. Testat ominstallera chrome, kört inkognito samt bytt hårddisk och ominstallerat PCn. Känns skumt.

Står något i stilen med NONE_PAGE_AREA när det krashar.

Inte haft samma problem men har du testat med äldre drivare från ASUS?

Visa signatur

ASrock x470 Taichi Ultimate - AMD Ryzen R9 3900x - G.Skill Ripjaws@3.6GHz 16GB RAM - RTX 3080 Ti - Super Flower Leadex Gold 1000W - Phanteks Enthoo Pro - AOC AG35UCG 34" 3440x1440p@100Hz - kalaset vattenkylt