Värderingsfråga, Zelda Game & Watch i mint condition.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Edsbyn
Registrerad
Dec 2012

Värderingsfråga, Zelda Game & Watch i mint condition.

Hej! Som rubriken lyder så funderar jag att skiljas ifrån min gamla skatt som jag ruvat på ett tag.
Problemet är att jag har fruktansvärt dålig koll på värde i såna här saker och Ebay mm säger så himla olika,
Så därför så tänkte jag förlita mig på gamla hederliga Sweclockers.
Bifogar även en bild på sakerna så ni ser vilket skick dem är i.
Mvh!

CPU: Intel I5 4670k @4.4Ghz Kylare: Noctua DH-15 Mobo: MSI z87-S02 Gpu: XFX hd7970 Ghz Ram: 8GB Corsair Vengeance cl8 @1600Mhz SSD: 250gb Samsung 850 Evo PSU: SFC 750W Chassi: Corsair Obsidian 700D Skärmar: 1st Fujitsu P23T-6 Thor Edition 23" samt 1st Benq GL2250 22" Tangentbord: Razer Black Widow Mus: Razer Mamba Headset: Qpad QH-90

Trädvy Permalänk
Moderator, Testpilot
f.d. Dinoman 🦖
Plats
Älmhult
Registrerad
Jan 2002

Vilken skatt!

Ser ut att vara i alldeles underbart skick.

Jag skulle nog säga runt 1000 :-

Jag var helt ute och cyklade, man kan inte lita på Tradera i detta fallet, kolla nedan.

Asus Maximus VII Hero - Intel Core i7 4770K @ 4,6Ghz - Corsair H110i - 16GB RAM - ASUS ROG STRIX 1080 Ti @ 2000/12 000MHz - Super Flower Leadex Gold 1000W - Phanteks Enthoo Pro - AOC AG35UCG 34" 3440x1440p@100Hz

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Halmstad
Registrerad
Nov 2012

CPU: i7 3770k @ 4.2ghz + Be Quiet! Dark Rock Pro 3 Moderkort: Asrock Z77 Extreme6 Minnen: Corsair Vengeance Pro 4x4gb 2133mhz GPU: MSI GTX 980 Ti Gaming SSD: 2x Samsung 840 Pro 256gb RAID 0 Nätagg: Corsair AX 850 80+ Gold Chassi: Fractal Design Define C Windowed Edition

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Nov 2013

Ingen aning om vad den skulle kunna vara värd. Men OJ vad jag vill ha en xD

Fractal Design Define R4 -|- Asus Maximus VI Formula -|- Intel Core i7-4770K -|- Cooler Master V8 GTS -|- Corsair 16GB (2x8GB) Vengeance PRO -|- ASUS GeForce GTX 780 3GB DC2 -|- Fractal Design Newton R3, 800W 80+ Platinum -|- Samsung 840 EVO 120GB (OS) -|- Samsung 840 EVO 250GB (Spel/Program) -|- ca 6TB Mekaniska diskar För allt annat.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Fjugesta
Registrerad
Aug 2005

En del skador på kartong, manual ser ut att ha varit nästan helt vikt i bakkant/vikt hörn, frigoliten inte helt 100 (men rätt nära).
Så Mint är det rätt långtifrån (så länge vi talar samlarvärlden) visst det är ganska nära men når inte dit.

Och spelet i sig ser man ju knappt nåt av och inte öppnat alls bild på/i/under batterilucka är rätt bra o slänga ut med då batteri läckage kan ställa till med en hel del.
Så värdet är därmed oerhört svårt att säga nåt om.

Är inte diretk insatt i samlarvärlden men skulle gissa på att gå från en 100% felfri kartong som varit öppnad väldigt försiktigt ett par gånger med ovikt manual till man ser i bilden här troligen skulle handla om 10-20% av vad man kan få betalt.

Ska du sälja detta så ta massor med bilder från alla möjliga o omöjliga vinklar/osv o då på kartong/frigolit/papper/spelet i sig stängt/öppnat/påslaget och då helst ett par "spel" bilder alternativt om det går att få fram så alla sprites syns på skärmen samtidigt (gick på en del spel vad jag minns, dock inte hur).
25+ bilder är nog det minsta jag skulle ha tagit sen skriv med ALLT i annons/forum när du säljer det finns det en vikning/rynka/etc så ta upp det i beskrivningen ju mer desto bättre.

Den ABSOLUT viktigaste delen i en dator är NÄTDELEN varför spara 200-300:- och ta en chans på att dina nya dator delar för x antal tusen ska hålla?????????
Den hemliga polisens anfader, Armand Jean du Plessis de Richelieu a.k.a. Cardinal-Duc de Richelieu, sa en gång så här om sitt arbete... "Ge mig sex rader skrivna av den hederligaste man som finns och jag ska hitta en förevändning i dem att hänga honom."