Säkerhetskopiera icloud ”internetdelning”

Permalänk
Medlem

Säkerhetskopiera icloud ”internetdelning”

Tja!
Jag har försökt att säkerhetskopiera min iphone 7 via tjejens internetdelning då vi bara kör mobilsurf men det har inte gått.
Jag menar det går ju att uppdatera ios programvaran via internetdelning men när det kommer till icloud så gnäller den om att det måste vara wifi.
Jävla sunkigt system isåfall, vi har tele2 obegränsat företagsabb så surf finns det gott om!
Har nån lyckats kringgå det på något sätt? Jag tänkte om det finns en app som möjliggör att mobilen blir en ”vanlig router” så att säkerhetskopieraren går på det.
Låna grannens wifi eller åk till nåt ställe med gratis wifi tipsare göre sig inke besvär
Tack på förhand!

Permalänk
Medlem

Ren chansning:

Kan man koppla datorn till telefonens internetelning för att säkerhetskopiera telefonen till datorn som sedan i sin tur lägger upp den i molnet?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Trunk:

Ren chansning:

Kan man koppla datorn till telefonens internetelning för att säkerhetskopiera telefonen till datorn som sedan i sin tur lägger upp den i molnet?

Jag tänkte oxå på det men stannade upp vid att säkerhetskopian kommer ligga på datorn. Jag vill inte ha min data på en windows dator för jag tycker att det är osäkert.
Orkar inte kryptera datorn heller.

Skickades från m.sweclockers.com