Garderobsrensning (Kylare, hörlurar, DAC, chassin, Sony smartband, Pebble smartwatch,)

Permalänk
Medlem

Garderobsrensning (Kylare, hörlurar, DAC, chassin, Sony smartband, Pebble smartwatch,)

Passar på att sälja lite saker! Sakerna finns i Göteborg och jag säljer hellre vid möte än att jag skickar sakerna. Buda i tråden och kan ge mer information eller bilder vid förfrågan.

1. Be Quiet! Pure Rock CPU-kylare
Endast det som syns på bild medföljer. Det är brackets passande Intel-processorer plus fläkt och fläkthållare. Fungerar perfekt om du har rätt socket.
https://www.bequiet.com/en/cpucooler/532
Pris 150kr

2. Logitech G35 hörlurar
Öronkuddarna har lite slitage, syns på bild. Funkar perfekt och i övrigt mycket bra skick!
Låda, manual och totalt tre huvudkuddar medföljer.
https://www.logitechg.com/en-in/products/gaming-audio/g35-7-1...
Pris bud.

3. NuForce uDAC 3 grå
Smidig och väldigt bra DAC jag använt till mina hörlurar. Funkar perfekt och ger bra ljud! Använder den själv så säljer endast om jag blir nöjd med priset.
Lådan och en micro-usb kabel följer med.
https://www.optoma.com/ap-nuforce/product/%CE%BCdac3/
Pris 500kr eller bud.

4. BitFenix Enso chassi
Testade chassit en dag ungefär, tyckte dock det lät för mycket med mina 140mm fläktar. Snyggt var det iallafall! Skyddsplasten på glasfönstret borttaget men kartongen finns kvar.
Manual, några skruvar och en eller två fläktar hänger med.
https://www.bitfenix.com/products/chassis/eatx/enso/
Pris bud. Endast upphämtning.

5. NZXT Phantom chassi
Skänker bort mitt rätt så gamla chassi. Det har några repor och plasten har gulnat, men det har funkat bättre än de flesta andra chassin jag försökt ersätta det med. Kartongen har jag inte hemma men kan ordnas senare om så önskas.
Ett par hårddiskvaggor hänger med.
Pris skänkes. Endast upphämtning.

6. Sony SmartBand 2 SWR12 smart-armband
Använt den några få gånger men jag saknade skärm så böt tillbaka till min tidigare klocka. Funkade väldigt bra sist jag använde den, jag upplevde att pulsmätaren var noggrannare än mitt Xiaomi-band iallafall.
Låda och micro-usb kabel följer med.
Pris bud.

7. Pebble Time smartklocka vit
Denna har jag använt länge men funkar perfekt. Fortfarande vattentät och skärmen har aldrig fått tearing, inget puffat batteri eller något sånt. Väldigt bra skick alltså. Fick lite mer än en veckas batteritid förra gången jag använde den. Den har ett dbrand-skin på sig och tror det finns någon repa på den gråa metallen under.
Pebble har gått i konkurs men några entusiaster har tagit över för att se till att klockan fortfarande funkar. Rebble, som är ersättaren, är installerat på klockan och redo att användas.
Låda och kabel för laddning ingår.
Pris bud.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Tja! Jag kan tänka mig att ta chassit. Bygger dator åt frugans kusinbarn som är i behov av aktiviteter... lite utsatt situation så dom tar allt dom kan få.

Edit: Dessutom budar jag 500 för dac:en och upphämtning

Visa signatur

HRLD

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alumax:

Tja! Jag kan tänka mig att ta chassit. Bygger dator åt frugans kusinbarn som är i behov av aktiviteter... lite utsatt situation så dom tar allt dom kan få.

Edit: Dessutom budar jag 500 för dac:en och upphämtning

Hej!

Menar du NZXT chassit? Det är tyvärr redan två som visat intresse för den. För Bitfenix chassit är det ingen i kö hittills.

Noterar bud på DAC:en, väntar en liten stund till innan jag tar emot budet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av V1LL33:

Hej!

Menar du NZXT chassit? Det är tyvärr redan två som visat intresse för den. För Bitfenix chassit är det ingen i kö hittills.

Noterar bud på DAC:en, väntar en liten stund till innan jag tar emot budet.

Fan, det är ju klart - folk kan ju skriva pm också. Men okej, jag tänkte mig en kombo av dac och chassi där.

Vad har du för riktpris på Enson?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

HRLD

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alumax:

Fan, det är ju klart - folk kan ju skriva pm också. Men okej, jag tänkte mig en kombo av dac och chassi där.

Vad har du för riktpris på Enson?

Skickades från m.sweclockers.com

Ja tyvärr. Bud vill jag ha i tråden men det som jag skänkte bort gick jag med på i PM.

Jag tänker mig nog 400-500 kr för Enso-chassit, eftersom det knappt är använt och inte visar några tecken på användning. Allting som jag fick med är kvar också.

Permalänk
Medlem
Skrivet av V1LL33:

Ja tyvärr. Bud vill jag ha i tråden men det som jag skänkte bort gick jag med på i PM.

Jag tänker mig nog 400-500 kr för Enso-chassit, eftersom det knappt är använt och inte visar några tecken på användning. Allting som jag fick med är kvar också.

Jag förstår. Tycker det är ett fair pris för chassit men det blir overkill för vad jag försöker åstadkomma. Hoppar över dac för nu.
Tack för återkopplingen

/H

Visa signatur

HRLD