EVGA 980ti SC+, i5 4690k, Carbide Air 240 + fläktar mm.

Permalänk
Medlem

EVGA 980ti SC+, i5 4690k, Carbide Air 240 + fläktar mm.

Tjena,

Dags för mig att städa ut lite också, så här kommer lite grejer jag säljer:

EVGA 980 Ti SC+
Denna vet ni vilken den är och vad den presterar. Det som jag ska nämna är att det saknas 2st små skruvar i vadera yttersta hörna vid backplaten efter jag har bytt kylpasta. Jag vågar dock sätta min vänstra pungkula på att det inte påverkar kortet i varken funktion, temperaturer eller stabilitet. Inte alls dammig. Skickas i originalkartong

Bud från: 1700kr + eventuell frakt
Köp nu(först till kvarn): 2100kr + eventuell frakt

Intel i5 4690k
Samma här, ni vet vad denna är. Finns ingenting särskilt att nämna, den fungerar som den ska! Skickas i originalkartong

Bud från: 700kr + eventuell frakt
Köp nu(först till kvarn): 1000kr + eventuell frakt

Corsair Carbide Air 240
mATX chassi, helt okej skick, inget man behöver skämmas över, de allra flesta skruvarna följer med, båda hårddiskburarna, så klart alla paneler och sånt. Fullt funktionsduglig. Det som ska nämnas är att jag modifierat den lite. Öppnat upp en mindre del av plåten(typ 1x1cm) för att föra igenom en slang när jag hade vattenkylning samt att jag öppnat upp ett par gummi-grommets för att få plats med min dåvarande radiator med fläktar. Skickas i originalkartong.

Bud från: 250kr + eventuell frakt
Köp nu(först till kvarn): 450kr + eventuell frakt

Cooler master V8 CPU-kylare
En äldre Tower-kylare från Cooler master, presterar ändå rätt bra faktiskt. Att observera här är att jag ENBART HAR KVAR BRACKETS FÖR SOCKET 115x och även utan fläkt(!!)
Men det är bara att smälla på vilken 120mm fläkt man vill sen tuta och köra.

Bud från: 100kr + eventuell frakt
Köp nu(först till kvarn): 250kr + eventuell frakt

Fläktar(Diverse)
Orkar inte göra så big deal av fläktarna
2x 120mm EKWB Vardar 1450rpm
2x 120mm Eiswind 1700rpm
2x 120mm Fractal Design Dynamic 1200rpm

Tänker mig 50 spänn styck, men ser helst att man köper i par så jag slipper skicka ut enstaka fläkten av olika märken hit och dit.. + eventuell frakt

------------------------------

Har även en Qnix-skärm i 1440p (Samsung PLS-skärm så är en fin panel) med ett par fastnade pixlar(röda) samt ett par döda pixlar, därav tänkte jag sälja den för en 500kr eller högst bud. Man märker det till en början men sen skiter man i dom och det är inget som märks i spel/film förutom vid 100% vita scener. Ingen kartong finns till denna så skickar den inte helst, men om du är adamant om att ha den och den ska skickas så kan vi ju dra i PM hur vi löser det.

Har även ett par Hyper X Cloud (Första versionen) liggandes som jag kan sälja för ett par hundralappar + eventuell frakt. Värt att nämna där är att enbart "Velour" muffarna följer med + att popfiltret till micen tyvärr är lite söndrig.

------------------------------

För övrigt så behåller jag rätten till att sälja hur/när/vad jag vill eller inte alls.
Förskottsbetalning gäller, jag har bara bra referenser i marknaden.
Respektera "Bud från".

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Lian Li O11D Evo | Full custom loop | 6900XT Red Devil Ultimate | Ryzen 5800x3d | MSI B550 Mortar | G.Skill Ripjaws V 3600mhz CL16 32g | LG 32GP850-B | Topping DX3Pro+ | Sivga SV021| Logitech G Pro X Superlight| Akkogear 3084B Jelly Black

Permalänk
Medlem

2100+frakt för 980ti + cpu kylare + fläktarna + chassit (om Inter takten blir för dyr)

Permalänk
Medlem

Bjuder 1000kr för Qnix-skärmen, chassit, hörlurarna samt cpu kylaren. Kan hämta inom Karlskrona.

Permalänk
Medlem

@Ronaldo:
Noterat

Visa signatur

Lian Li O11D Evo | Full custom loop | 6900XT Red Devil Ultimate | Ryzen 5800x3d | MSI B550 Mortar | G.Skill Ripjaws V 3600mhz CL16 32g | LG 32GP850-B | Topping DX3Pro+ | Sivga SV021| Logitech G Pro X Superlight| Akkogear 3084B Jelly Black

Permalänk
Medlem

Skärm, chassi, hörlurar och CPU-kylare sålda

Allt annat finns kvar

Visa signatur

Lian Li O11D Evo | Full custom loop | 6900XT Red Devil Ultimate | Ryzen 5800x3d | MSI B550 Mortar | G.Skill Ripjaws V 3600mhz CL16 32g | LG 32GP850-B | Topping DX3Pro+ | Sivga SV021| Logitech G Pro X Superlight| Akkogear 3084B Jelly Black