Pekplatta/mus som hackar trots återställd dator

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Ängelholm
Registrerad
Sep 2016

Pekplatta/mus som hackar trots återställd dator

Har ett mega problem som jag inte kan lösa.
Efter uppdatering till Windows 10 1803 fungerar varken pekplatta eller andra möss, den går i 3 sek sen stannar den upp i 2 sek.

Har varit i kontakt med Microsoft och gjort allt vad dom har sagt och lite till. Sista utvägen jag gjorde idag var att återställa datorn men inte heller det hjälpte, den "hackar" fortfarande. Spelar ingen roll vilken mus jag använder har testat flera olika.

Kan säga att det fungerar utmärkt i Felsäkert läge.

Hoppas någon kan hjälpa mig!

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jul 2004

Programvaran för mus/pekplattan kanske krånglar? Har du testat att uppdatera alla drivrutiner via datorns leverantörs såndär update-grej?

CPU: I7 4770K Grafik: Poseidon Platinum GeForce GTX 980Ti Moderkort: Asus Maximus VI Hero Z87 RAM: 16Gb Corsair Dominator Platinum CL9 Nätagg: Corsair HX1050 Gold SSD: Corsair Force GT 240Gb SSHD: Seagate Desktop 4TB Låda: Corsair Graphite 600T

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Ängelholm
Registrerad
Sep 2016

Jodå Gurk det har jag gjort och det finns inga nyare

Skickades från m.sweclockers.com

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jul 2004

Det brukar vara drivrutinsproblem när det beter sig såhär, eventuellt en liten koll i loggboken vore något och för att se om det kanske är något helt annat en titt i aktivitetshanteraren och se om cpu går i max (vad det nu är, var 3:e sekund och lastar ungefär lika länge som du säjer).

CPU: I7 4770K Grafik: Poseidon Platinum GeForce GTX 980Ti Moderkort: Asus Maximus VI Hero Z87 RAM: 16Gb Corsair Dominator Platinum CL9 Nätagg: Corsair HX1050 Gold SSD: Corsair Force GT 240Gb SSHD: Seagate Desktop 4TB Låda: Corsair Graphite 600T