Vad spelar du i pĂ„skhelgen? 🐣🐰

TrÀdvy PermalÀnk
Medlem ♄ ★
Registrerad
Nov 2008

Mitt mÄl var att en gÄng för alla spela fÀrdigt kampanjen i AC Odyssey (började i december), och igÄr kvÀll sÄ gjorde jag sista uppdraget och klockade in pÄ 43h 43min och en level pÄ 43 Nu Àr nÀsta mÄl att spela ut Origins, som tydligen ska vara lite kortare.

Intel i7 6700K | ASUS Z170 Pro Gaming | Palit Geforce GTX 1080 GameRock | 16GB DDR4 | Fractal Design Define R5 | EVGA Supernova G2 750W

●
TrÀdvy PermalÀnk
Medlem ♄
Registrerad
Feb 2014

CITY OF HEROES

●
TrÀdvy PermalÀnk
Medlem ♄
Plats
ÖREBRO
Registrerad
Nov 2005
Skrivet av Mightybjorn:

Det blir nog lite division 2, BFV för mig, förhoppningsvis hittar jag nÄgon att lira Rust med ocksÄ.

EDIT: Om nÄgon vill lira lite i pÄsk sÄ hojta till vettja!

Om du vill lira rust sÄ hakar jag gÀrna pÄ.

●
TrÀdvy PermalÀnk
Medlem ♄
Registrerad
Apr 2019

Har blivit en del Fortnite. Precis gÄtt över frÄn konsoll till PC sÄ fingrarna och muskelminnet har fÄtt rejÀlt med trÀning.

Skickades frÄn m.sweclockers.com

●
TrÀdvy PermalÀnk
Medlem ♄
Plats
NorrtÀlje
Registrerad
Jul 2014

Spelar Bioshock I jymden - Prey.

●
TrÀdvy PermalÀnk
Medlem ★
Plats
Linköping
Registrerad
Aug 2008

Jag fortsÀtter med The Division 2.

Intel Core i7-4770K 3,5 GHz | Asus Radeon R9 280X 3 GB DirectCU II TOP | Asrock Z87 Extreme6 | EVGA Supernova 750 G2
16 GB Adata XPG 1600 MHz | Corsair Carbide Air 540 | Acer XF270HUA | Ducky Shine 3 | Logitech G305

●
TrÀdvy PermalÀnk
Medlem
Registrerad
Apr 2019

Spelat mycket Black Desert Online och Anno 1800. JÀvligt bra spel bÄda tvÄ!

●
TrÀdvy PermalÀnk
Medlem ♄
Plats
Karlskrona
Registrerad
Jul 2007

world of tanks samt rainbow six siege pÄ casual nivÄ

Chassi Fractal design R4, SkÀrm ACER XB271HU 144Hz IPS G-SYNC Moderkort Asus Z97-ACPU Intel I7 4790K 4.6 Ghz RAM 24gb corsair vengence LP 1866Mhz, SSD Samsung 850 pro 256gb, GPU ASUS RTX 2080 OC GAMING . NÀtagg Corsair RM750x 750w.

●
TrÀdvy PermalÀnk
Medlem ♄
Plats
UmeÄ
Registrerad
Aug 2009

Assasins Creed Unity och Tomb Raider.

BĂ€rbar: ASUS ROG Strix GL702VS, i7-7700HQ, 32GB, GTX1070, 256GB NVMe SSD, 1TB SATA SSD
Mobil: Samsung Galaxy S6 (Àrvd av min sambo, vÀntar pÄ hennes S8 ;-) )

●
TrÀdvy PermalÀnk
Medlem ♄
Plats
VÀsterÄs
Registrerad
Jul 2009
Skrivet av Stefflo:

Först lite slÀkt fram till lördag och sen hem och fixa uterummet sÄ det blir redo för vÄr och sommar. Sen ska jag kasta in ett parkettgolv i en korridor plus komma lite lÀngre med min hemmabyggda sÀnggavel.
Blir det spel sÄ blir det just nu Farming Simulator 19 med harvande och grisskötsel om vart annat.

Fan, blev inte mycket spelande denna helg och inte mycket annat heller. SlÀkten fixades och efter hemkomst pÄ lördagseftermiddagen sÄ stÀdade vi och fixade uterummet, sen blev det grill och lite vin.
PÄ söndagen sÄ blev det en lÀngre promenad. KÀnde mig lite seg efter ett tag och sen blev det soffan. Feber i natt sÄ nu Àr det sÀngen som gÀller en solig söndag.
Hade hoppats fÄ lite mer gjort.

Chassi: Fractal Design Define R3 Black, Mobo: ASUS Z170 Pro Gaming, CPU: Intel i7 6700K, kylning CM Hyper 212 EVO, RAM: 32 GB Hyper X 3000 mhz, GPU: Nvidia MSI 1080 Gaming X, PSU: XFX Core Edition Pro 750W, Mus: Logitech G700, Tgb: Corsair Raptor K30, OS: Win10

●
TrÀdvy PermalÀnk
Medlem ♄
Registrerad
Dec 2013
Skrivet av goa200:

Om du vill lira rust sÄ hakar jag gÀrna pÄ.

absolut, du fÄr gÀrna vara med och spela, joina vÄr kanal, mestadels spelas det BFV men andra spel gÄr ocksÄ bra
https://discord.gg/FZkFz7J

Morekortsmodems problem.

●
TrÀdvy PermalÀnk
Hedersmedlem ♄ ★
Plats
Stockholm, Sverige
Registrerad
Jul 2001

Blev BDO för hela slanten. XP-grind och lite enchanting.

Litet projekt

yayaya I am Lorde yayaya

●
TrÀdvy PermalÀnk
Medlem
Plats
BorÄs
Registrerad
Maj 2014

Spelade nÀstan igenom Persona 4 Golden

●