Permalänk
Medlem

nzxt kraken x52

Hej!

Ny kraken x52 till salu, tänkte att sweclockers får första tjing, annars åker den tbx till komplett. Har fått den för en bra peng, inte demo eller något. Den är köpt ny och det finns kvitto som jag skriver ut och skickar med. Den är köpt på komplett den 27 mars 2019. Mao det finns massa dagar kvar på öppet köp. Alla delar som kom med produkten finns i kartongen när den lämnar mig.

Tänker att det är någon där ute som gärna vill ha en sådan här och inte är känslig som jag mot minsta ljud. Jag får nöja mig med luft har jag förstått nu. Men detta måste vara den snyggaste kylaren av alla. Tänker mig 1000 kr plus frakt.
Då kylaren sitter i datorn behöver jag ta ut den, så tidigast skicka dag är imorgon alltså 20 april.

Som sagt jag bestämmer vem jag vill sälja/skicka till och allt det där med mera:).

Mvh Nicklas

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Macbook Air 2021 (Standard)-Airpods and Xiomi Airdots-Iphone SE 2020-Skärm på gång!

Permalänk
Medlem

Är detta nya X52 Version 2 med nya pumpen och innehåller paketet fäste för AM4 + intel 1151 ?

Visa signatur

Chassi: Ssupd Meshroom S V2, Moderkort: Gigabyte Aorus X570I Pro Wifi, Processor:Ryzen 7 5800X3D , Cpu kylare: EK-AIO Elite 280 D-RGB Minnen Gskill Ripsaw 16 Gb Cl16 3600 mhz,Startdisk:SSD Samsung 970 Evo plus 1 TB , Grafikkort:PNY RTX4070TI Super Verto Oc PSU: Corsair SF850L Skärm: ASUS ROG Swift PG278Q Tillbehör: Logitech G903 & Funk KB460 , Logitech Z520 datorhögtalare.

Permalänk
Medlem

x52 kraken

@Jonas79: Hur vet jag om det är nya? Ja det finns en platspåse med fäste mm till AMD i paketet.
Med vänlig hälsning Nicklas.

Visa signatur

Macbook Air 2021 (Standard)-Airpods and Xiomi Airdots-Iphone SE 2020-Skärm på gång!

Permalänk
Medlem
Skrivet av nicjor:

@Jonas79: Hur vet jag om det är nya? Ja det finns en platspåse med fäste mm till AMD i paketet.
Med vänlig hälsning Nicklas.

Komplett artikelnummer: 945126
NZXT artikelnummer: RL-KRX52-02

Hoppas detta är synligt på kartongen.

Visa signatur

Chassi: Ssupd Meshroom S V2, Moderkort: Gigabyte Aorus X570I Pro Wifi, Processor:Ryzen 7 5800X3D , Cpu kylare: EK-AIO Elite 280 D-RGB Minnen Gskill Ripsaw 16 Gb Cl16 3600 mhz,Startdisk:SSD Samsung 970 Evo plus 1 TB , Grafikkort:PNY RTX4070TI Super Verto Oc PSU: Corsair SF850L Skärm: ASUS ROG Swift PG278Q Tillbehör: Logitech G903 & Funk KB460 , Logitech Z520 datorhögtalare.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jonas79:

Komplett artikelnummer: 945126
NZXT artikelnummer: RL-KRX52-02

Hoppas detta är synligt på kartongen.

Har kollat min orderhistorik, stämmer är den.
min kraken

Mvh nicklas

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Macbook Air 2021 (Standard)-Airpods and Xiomi Airdots-Iphone SE 2020-Skärm på gång!

Permalänk
Medlem
Skrivet av nicjor:

Har kollat min orderhistorik, stämmer är den.
min kraken

Mvh nicklas

Skickades från m.sweclockers.com

Tja! Har du kvar x52an?

Visa signatur

HRLD

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alumax:

Tja! Har du kvar x52an?

Hej! Ja den är kvar.
Mvh Nicklas

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Macbook Air 2021 (Standard)-Airpods and Xiomi Airdots-Iphone SE 2020-Skärm på gång!