Youtube - Analytics Real time overview ser konstigt ut

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Skåne
Registrerad
Mar 2011

Youtube - Analytics Real time overview ser konstigt ut

Hej,

Jag har ett par kanaler men i min största kanal så ser analytics verkligen konstigt ut. Man kan inte läsa av den senaste statistiken när man pekar på staplarna samt att visa staplar som den till höger ligger utanför ramen.
Problemet kvarstår oavsett browser , har provat det mesta. Den andra kanalen visar allting korrekt.
Någon som har varit med om något liknande?

Här är en bild:

i7-6700k
GTX Asus 1070

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Okt 2011

Vad gäller ditt problem, har du testat att fråga u-tube folket?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Skåne
Registrerad
Mar 2011

@Svensktiger: Nej har inte varit i kontakt med de, tänkte om det kunde vara så att medlemmarna här känner till problemet.

i7-6700k
GTX Asus 1070

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Mar 2004

Här fungerar analytics fint iaf

“Problems that remain persistently insoluble should always be suspected as questions asked in the wrong way.” ― Alan W. Watts

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Falun
Registrerad
Feb 2010

Rensa skärp från webbläsaren och sådant.

Lian Li Alpha 550X - MSI X99A GODLIKE Gaming - i7 6850K - 32GB@3000Mhz - Gigabyte RTX 2080 OC - 1TB Samsung 970 EVO M.2 - Samsung 860 1TB + Samsung 830 512GB - 12TB HD - EVGA SuperNOVA G2 750W

Playstation 4 Pro - Xbox One X

Trädvy Permalänk
Forumledare
Kent
Registrerad
Jan 2005

@Flexiblus *Bump raderat*

Tänk på att vi inte tillåter bumpning/meninglösa inlägg. Detta då vi tycker att alla ska ha samma chans att få sina trådar uppmärksammade.

Skrivet av Flexiblus:

Ok nästan 100 visningar och inget svar.. NICE!

Synpunkter eller frågor gällande modereringen? Då kan du kontakta mig eller moderatorerna.
Danskjävel så stavar som en kratta..

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Skåne
Registrerad
Mar 2011
Skrivet av screamin-daemon:

@Flexiblus *Bump raderat*

Tänk på att vi inte tillåter bumpning/meninglösa inlägg. Detta då vi tycker att alla ska ha samma chans att få sina trådar uppmärksammade.

Ok jag förstår! Sorry!

i7-6700k
GTX Asus 1070