Permalänk
Medlem

Warhammer Chaosbane

Ett ARpg liknande Diablo men i Warhammer universum. Har beta nu fram till 24/4. Och släpps 4/6, 31/5 om man köper det lite ”större” packet.

Någon som ska spela? Vore kul att ha en liten grupp att köra med.

https://store.steampowered.com/app/774241/Warhammer_Chaosbane...

Permalänk
Medlem

Köpte det idag på xboxen. Kostar 120kr nu och är gratis att spela idag om man bara vill testa. Jag har spelat hela helgen och bestämde mig för att köpa det så att jag kan fortsätta att lira färdigt det.

Jag har helt missat detta spelet. Jag har spelat alla diablo spel och brukar söka titt som tätt efter nya arpg men detta spel har gått helt under radarn.

Nu är ju din tråd lite gammal, men köpte du spelet. Och är det någon annan som lirar spelet?

Permalänk
Testpilot

Lirade spelet på släpp, bland de sämre moderna ARPG-spelen i min mening... Hjälper inte att de började sälja skit som EXP och Gold-boosts i ett ARPG heller, tog bort allt förtroende att utvecklarna hade planer på att fixa till spelet för egen del.

Hur tänker man med ett ARPG-spel 2018 och framåt som inte ens har förmågan att jämföra items?! Bara som ett exempel...

Lirar hellre Grim Dawn, Torchlight II, Last Epoch eller Wolcen (som inte är mer än medelmåttigt heller ärligt talat). Grim Dawn är förövrigt ett fantastiskt spel i ARPG-genren och Last Epoch börjar formas till ett av de bättre ARPG-spelen genom tiderna i min mening!

Visa signatur

R < ROG G17 | R9 5900HX | 32GB 3200 MHz | RTX 3070 >

G < R9 5900X | 32GB 2666MHz | ROG RTX 3090 Ti >

B < RK96 | VGN K75 Pro | Deathadder V2 Pro >