Permalänk
Medlem

Asus trådlösa wi-fi pce ac68

Hej,

har rubberband i cs go men i inga problem i andra spel. Några tips på inställningar eller dylikt som kan avhjälpa detta? Googlat frenetiskt på en lösning utan framgång.

Testat pingtest och inga problem, är som sagt endast cs go jag har problem med. BF Cod osv funkar prima.

mvh

Visa signatur

Äsch då!

Permalänk
Medlem
Skrivet av scj:

Hej,

har rubberband i cs go men i inga problem i andra spel. Några tips på inställningar eller dylikt som kan avhjälpa detta? Googlat frenetiskt på en lösning utan framgång.

Testat pingtest och inga problem, är som sagt endast cs go jag har problem med. BF Cod osv funkar prima.

mvh

Sitter på ett liknande problem som du beskriver ovan. Har det löst sig för din del?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Choppe:

Sitter på ett liknande problem som du beskriver ovan. Har det löst sig för din del?

Tjena!

Tyvärr det löste sig aldrig... Jag drog en sladd från routern till datorn.

MVH

Visa signatur

Äsch då!

Permalänk
Medlem
Skrivet av scj:

Tjena!

Tyvärr det löste sig aldrig... Jag drog en sladd från routern till datorn.

MVH

Surt, jag vill helst undvika den lilla manövern. Men stort tack för snabbt svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Choppe:

Surt, jag vill helst undvika den lilla manövern. Men stort tack för snabbt svar!

Jag prövade med allt utan framgång Nu ligger den och samlar damm i garderoben bland annan gammal elektronik ''/

Visa signatur

Äsch då!

Permalänk
Medlem
Skrivet av scj:

Jag prövade med allt utan framgång Nu ligger den och samlar damm i garderoben bland annan gammal elektronik ''/

Jag ska mecka lite mer. Just nu så kör jag med drivrutiner från Broadcom som det har tipsat om här på SC. Får även för mig att gummibandet försvann när jag testade köra på 2,4 Ghz-nätverket. Vilken router testade du mot? Eller du kanske testade flera routers?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Choppe:

Jag ska mecka lite mer. Just nu så kör jag med drivrutiner från Broadcom som det har tipsat om här på SC. Får även för mig att gummibandet försvann när jag testade köra på 2,4 Ghz-nätverket. Vilken router testade du mot? Eller du kanske testade flera routers?

Tjena,

Sorry att jag inte svarat, missat ditt svar helt
Jag kör mot en router från telenor.

Fick du ordning på problemet?

mvh

Visa signatur

Äsch då!

Permalänk
Medlem
Skrivet av scj:

Tjena,

Sorry att jag inte svarat, missat ditt svar helt
Jag kör mot en router från telenor.

Fick du ordning på problemet?

mvh

Hej!

Nja, jag lämnade tillbaka kortet ochvdrog en kabel istället!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Choppe:

Hej!

Nja, jag lämnade tillbaka kortet ochvdrog en kabel istället!

Okej som jag då, mitt ligger dock och samlar damm i garderoben haha

Visa signatur

Äsch då!

Permalänk

Vad är rubberband ? haha.. jag har också problem med mitt pce ac68 =( Dålig hastighet, tappar anslutning, dålig täckning och hittar oftast inte 5ghz !

Visa signatur

ASUS GeForce STRIX GTX 970|i7 4970k 4ghz |Asus Z97A| Corsair16gb CM8GX3M2A1600C9| Crucial_CT480M500SSD3 & OCZ Agility 3 120GB SSD |
Cooler Master G650M|

Macbook Pro Retina 13'' Late 2013.|Playstation 4.| Lenovo Tablet | Samsung s20 |