Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Mar 2019

Corsair k70 vatten

Hej, råkade hälla liye vatten på mitt corsair k70 rgb och den började bete sig jätte konstigt. Min dator började öppna massa program och alla mina senaste sidor på google och försökte lägga program i papperskorgen. Jag drog ur tangentbordet och det slutade va kaos. Jag lyfte upp tangenr bordet och det började rinna vatten från det men vet inte varifrån. Jag har ställt ut det i solen nu men vet inte vad jag ska gö om det ens går att fixa
Tacksam för hjälp

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Enköping
Registrerad
Sep 2008

Försök få bort så mycket vatten som möjligt och låt det sedan torka ordentligt, helst någon dag eller två för att vara på säkra sidan.

Var det bara vatten så behöver du inte vara allt för orolig, hade varit värre med läsk eller dylikt

FD Define R5 White :: Asus Prime Z370-A :: Intel Core i7 8700K @ 4,5GHz :: Noctua NH-D15 :: Corsair 16GB DDR4 3200 MHz LPX :: Seasonic FOCUS Plus 750W Gold :: MSI GTX 1080Ti Gaming X Trio :: Samsung 860 EVO 250GB & 500GB :: Creative Sound BlasterX AE-5 ::

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Mar 2019
Skrivet av 50Spaenn:

Försök få bort så mycket vatten som möjligt och låt det sedan torka ordentligt, helst någon dag eller två för att vara på säkra sidan.

Var det bara vatten så behöver du inte vara allt för orolig, hade varit värre med läsk eller dylikt

Är dock inte säker om det bara var vatten det kan ha varit treo i det

Skickades från m.sweclockers.com