Permalänk
Medlem

Införskaffa andra skärm

Tjena,

Som titeln lyder har jag då planer på att uppgradera mig ett par snäpp i skärm väg och har då kikat in mig på 32" 1440p, främst som andra monitor för film/Youtube gluttande osv. Hittade då denna Viewsonic VX3276 och såg att de hade 3 olika av vad som för mig verkar som samma modell men med varierande prissättning.

Någon som har koll på skillnader bland dessa 2 andra modeller till jämförelse med förstnämnda: Dyrast Dyrare

Eller bara har ett allmänt bättre alternativ att rekommendera i samma storlek och klass. Tack på förhand!

Permalänk
Bildexpert 📺

@Floskel:Just nu ligger butiken du länkar till nere, men en koll på prisjakt visar två modeller, en med 1920x1080/60 Hz-panel och en med 2560x1440-panel som ligger ca 1000 lappen högre. Det verkar finnas en duplicerad variant av den första skärmen med 1920x1080-panel som enbart går via en butik.

Permalänk
Medlem

@Laxpudding: Såg att de hade underhåll för tillfället Alla länkar har samma modell av monitor med 1440p 75hz etc. men en prisskillnad på runt 500 lappen. Jag hittar inga direkta skillnader på de dock, om du har tid när sidan kommit upp igen vore det grymt men tackar för din hjälp oavsett.

Permalänk
Bildexpert 📺

@Floskel: Brukar inte vara mer spännande än att dessa röriga sajter lägger upp samma artikel flera gånger pga av de får lite olika artikelnummer från olika distributörer och dessa har i sin tur lite olika priser. Sedan kickar det in lite automatiska algoritmer som ändrar priserna baserat på försäljning, exponering etc.

Permalänk
Medlem

@Laxpudding: Då förstår jag, tänkte nästan i de banorna. Tack så mycket än en gång