Säljes: Ryzen 5 1600 i nyskick

Permalänk
Medlem

Säljes: Ryzen 5 1600 i nyskick

Hej!

Säljer en Ryzen 5 1600 i nyskick då den var tänkt till ett projekt, som aldrig blev av. Den är endast uppbackad en gång och testad. Kvitto saknas tyvärr, men hjälper till om det mot förmodan skulle bli något!

Pris: bud från 1000kr? Är dålig på att värdera sånt här, men diskuterar gärna

Om processorn ska skickas så betalar köparen frakten samt väljer fraktalternativ!

Önskas fler bilder så är det bara att be om det.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Budar 700+frakt som start, räkna bort det om det är för lågt.

Permalänk

Bjuder 900 + frakt

Visa signatur

i5 6700K @4.5GHz -Noctua NH-U14S -Asus Geforce GTX 980 Ti Strix DirectCU III -ASUS PRO GAMING Z170 -Crucial DDR4 16 GB -Crucial MX300 750GB -Corsair RM750i - NZXT H440W Silent Ultra - ASUS VC239 -Dell Professional P1914S IPS

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rickybobby:

Bjuder 900 + frakt

Leder just nu.

Avslutar denna budgivning på lördag kl 18.00.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Synd att du inte hade kvitto. Hade behövt det för att få monteringssatsen till min kylare gratis.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Vardagsrum: LG C1 OLED 65" | OPPO 203 | Analogue Pocket + Dock | PS5 | XB Series X | N Switch OLED | XB One X | Wii U | PS3 | XB360 | Xbox | GameCube + GC Loader | PS2 | Dreamcast | N64 + Everdrive | PS1 + PSIO | Saturn | Mega Drive Mini 2 | SNES Mini | Mega Drive Mini | NES Mini | HTPC: i7 3770K/GTX970/16GB DDR3/512GB SSD/Loque Ghost S1

Permalänk
Medlem
Skrivet av Infiniti:

Synd att du inte hade kvitto. Hade behövt det för att få monteringssatsen till min kylare gratis.

Skickades från m.sweclockers.com

Är det en dyr monteringssats att köpa löst?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xaph:

Är det en dyr monteringssats att köpa löst?

129kr.... but still 🙄

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Vardagsrum: LG C1 OLED 65" | OPPO 203 | Analogue Pocket + Dock | PS5 | XB Series X | N Switch OLED | XB One X | Wii U | PS3 | XB360 | Xbox | GameCube + GC Loader | PS2 | Dreamcast | N64 + Everdrive | PS1 + PSIO | Saturn | Mega Drive Mini 2 | SNES Mini | Mega Drive Mini | NES Mini | HTPC: i7 3770K/GTX970/16GB DDR3/512GB SSD/Loque Ghost S1

Permalänk
Medlem
Skrivet av Infiniti:

129kr.... but still 🙄

Skickades från m.sweclockers.com

Lägg ett bud om du är sugen, det är ju ändå en bra processor till ett bra pris (enligt mig), så då kanske det är värt 129kr för monteringssatsen?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xaph:

Lägg ett bud om du är sugen, det är ju ändå en bra processor till ett bra pris (enligt mig), så då kanske det är värt 129kr för monteringssatsen?

Väntar nog ett tag till. Med PCIe 4.0 runt hörnet och så... Var främst i syfte att kunna köra M.2 jag ville uppgradera nämligen.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Vardagsrum: LG C1 OLED 65" | OPPO 203 | Analogue Pocket + Dock | PS5 | XB Series X | N Switch OLED | XB One X | Wii U | PS3 | XB360 | Xbox | GameCube + GC Loader | PS2 | Dreamcast | N64 + Everdrive | PS1 + PSIO | Saturn | Mega Drive Mini 2 | SNES Mini | Mega Drive Mini | NES Mini | HTPC: i7 3770K/GTX970/16GB DDR3/512GB SSD/Loque Ghost S1

Permalänk
Medlem

Fick ett bud 17:31 av Emrik på 1000kr + hämtning. Har bett honom hålla bud i tråden från och med nu och förlänger tiden till 20.00 då jag fick förhinder att sitta vid datorn kl 18.

Skickades från m.sweclockers.com