Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Västra Götaland
Registrerad
Mar 2016

Twitter och Chrome

Längre än så kommer jag inte med Google Chrome. Edge och Firefox fungerar om jag vitlistar twitter.com i Ublock Origin men på Chrome hjälper det inte.

Air Conditioners are a lot like PC's, they work great until you open Windows
1800X - Palit Nvidia GTX 1080 - Samsung (2016) 4K UHD TV som skärm och Samsung HW-K960 till ljudet.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jan 2004

Och vad händer om du klickar på länken?

Skickades från m.sweclockers.com

Citera mig om du önskar ett snabbare svar.
Om mig

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Västra Götaland
Registrerad
Mar 2016

@edgren: kommer till samma sida.

1800X - Palit Nvidia GTX 1080 - Samsung (2016) 4K UHD TV som skärm och Samsung HW-K960 till ljudet.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jan 2004
Skrivet av yrfhar:

@edgren: kommer till samma sida.

Ok. Hm. Vad händer om du stänger av tillägget för testsyfte? Funkar länken då? Om ja, vart leder den till?

Om mig

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Västra Götaland
Registrerad
Mar 2016

@edgren: Hjälper inte och även provat så kakor från https://twitter.com/ slängs när jag stänger ner Chrome. Men har nu gått tillbaka till Firefox och där fungerar Twitter. Men tyvärr får jag byta till Chrome då vissa webbplatser som bla Telia Play, Google Earth och vissa funktioner på YouTube saknas.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jan 2004
Skrivet av yrfhar:

@edgren: Hjälper inte och även provat så kakor från https://twitter.com/ slängs när jag stänger ner Chrome. Men har nu gått tillbaka till Firefox och där fungerar Twitter. Men tyvärr får jag byta till Chrome då vissa webbplatser som bla Telia Play, Google Earth och vissa funktioner på YouTube saknas.

Ok :/ Dock förstod jag inte det sista du sa. YouTube, Google Maps och andra webbsidor funkade klockrent när jag använde Firefox. Nu använder jag Vivaldi, som använder sig av Chromium.

Om mig

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Västra Götaland
Registrerad
Mar 2016

@edgren: Google Maps fungerar självklart i Firefox men inte Google Earth. Fick i alla fall Twitter att fungera i Chrome:
Först logga ut och rensa. Avinstallera och sedan installera igen samt logga in.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jan 2004
Skrivet av yrfhar:

@edgren: Google Maps fungerar självklart i Firefox men inte Google Earth. Fick i alla fall Twitter att fungera i Chrome:
Först logga ut och rensa. Avinstallera och sedan installera igen samt logga in.

Härligt att du fick det att fungera Dock funkar inte Google Earth i Vivaldi heller, trots att webbläsaren använder samma motor som vad Google Chrome gör. Sämst

Om mig