Emil kör stridsrobot i kommande Borderlands 3 på E3 2019

Permalänk
Melding Plague

Emil kör stridsrobot i kommande Borderlands 3 på E3 2019

SweClockers Emil Åkered är på plats för E3 2019. Under mässan ges det möjlighet att testa på den nya klassen The Gunner i Borderlands 3, med tillhörande mekanisk robot.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Benchmaskin 🍞

I like! Har en känsla av att jag kommer fastna i BL3 som jag gjorde med BL2. Tycker det här ser mer levande ut än 2an också, speciellt när man skjuter folk med shotgun t.ex. Längtar

Permalänk
Medlem
Citat:

Videon är inte tillgänglig
Den här videon är begränsad. Prova att logga in med ditt konto för Google-appen.

Det är inte ovanligt att jag möts av detta, och nä, jag har inte något konto på någon google app(vad är google appen förresten?)

Visa signatur

i7 2600k | P8P67Deluxe | Noctua NH-D14 | KFA2 GTX1080 EXOC | Corsair 750W | Corsair Obsidian 800D | Dell U2412M
America's Army: Proving Grounds

Permalänk
Medlem

Längtar till release i April!

Visa signatur

Chassi: Corsair 4000D CPU: Intel i7 11700K RAM: 32Gb DDR4 Moderkort: ASUS Z590-F
Grafik: RTX 3070 Ti OS: W11 SSD: M.2 1TB snabb som tusan

Permalänk
Keeper of the Bamse
Skrivet av frankof:

Det är inte ovanligt att jag möts av detta, och nä, jag har inte något konto på någon google app(vad är google appen förresten?)

Det kan vara så att google anser att videon är våldsam, då måste du vara inloggad för att bevisa din ålder. Har du inte ett google-konto?

Skrivet av Cooling23:

Längtar till release i April!

Öh, september ju

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook pro M1 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Printscreen:

Öh, september ju

Han menar att han inte gillar EGS

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Avstängd

Spelar FPS-spel med handkontroll..

Förstör spelupplevelsen totalt.

Visa signatur

-Stäng av snabbstart i ditt Windows.

Permalänk
Lyxfällan 🎮

@VadSaDu: eller, om man är vad vid handkontroll och har spelat med det länge, förstör inte upplevelsen utan upplever det precis som vanligt

Visa signatur

"We're with the press, hired geeks!"
Raoul Duke, Fear n' Loathing in Las Vegas

Permalänk
Lyxfällan 🎮

Det ska bli kul att spela Borderlands 3 och testa hur de har utvecklat spelmekaniken, och uppleva de nya världarna. Borderlands 2 och Pre-sequel är ju löjligt vanebildande och humorn är top notch. Lämpligt nog blev Handsome Collection det senaste erbjudandet i PSN+, startade bara upp Borderlands 2 för att "testa" och fastnade i två timmar. Hoppas de lyckas i närheten lika bra med trean, då kommer det bli många timmar till.

Visa signatur

"We're with the press, hired geeks!"
Raoul Duke, Fear n' Loathing in Las Vegas

Permalänk
Hjälpsam

Du borde använda tunnorna mer.
Om någon fiende tar skydd bakom en tunna fylld med syra, siktar men inte på honom.
Fick bossen till slut, bra jobbat.

Medan vi väntar på release.
https://store.steampowered.com/app/872280/Borderlands_2_Comma...

Visa signatur

AMD Ryzen 7 1700 | Saphire RX 5700 Pulse XT (Silent Mode) | 64 GB Kingston ECC | https://valid.x86.fr/z2ljhr | Stockkylaren | Bitfenix Whisper M 750W.
AMD Ryzen 9 5900X | AMD RX 5700 | 64 GB Micron ECC | https://valid.x86.fr/5krwxf
HTPC | https://valid.x86.fr/uuzli0 |