Nintendo Switch Lite är officiell – släpps 20 september

Permalänk
Medlem

Alltså, vanliga switch är ju iaf minst en tusenlapp för dyr, samma sak med lite. Gillar ju en del nintendospel men 2500-3500 för ytterst tveksam hårdvara och sen begränsat med spel. Spel som inte är exklusiva finns betydligt billigare och bättre på andra plattformar.

Permalänk
Medlem

Äntligen!

Har redan två Switch i familjen, men denna kommer bli ett givet köp. Ser ut att bli en grymt trevlig produkt!

Rätt storlek (nuvarande är lite för tunga för långt handhållet spelande), och äntligen en äkta D-pad som de borde haft alla (är ju trots allt något Nintendo uppfunnit själva, och haft sedan Game & Watch när jag var liten). Ser ut att hamna perfekt som bärbar konsol. Så taggad!

Hade nästan kunnat tänka mig att sälja/ge bort nuvarande Switchar för två sådana här genuint bärbara. Tycker att Switch borde lanserats så här från start!

Sedan om allt trams och tjöt om att alla titlar skall vara exklusiva... sådant dumt skitsnack. Blir ett spel automatiskt bättre för att utgivaren vägrar ge ut det på andra plattformar?

Nej, knappast. Är bara hämmande töntigheter som är konsumentfientliga, och snarast att man borde bojkotta sådant. Tycker det bara är bra när jag kan spela samma titlar på dator, konsol, bärbar och på telefon. Valfrihet är bra! Inte dåligt...

Visa signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1/16/256GB], MacBook Pro 16" [M2/32/512GB], iOS: iPad Mini [128GB/LTE], iPad Pro 12,9" [M1/512GB/LTE], iPhone SE3 [128GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], LG 77" OLED C2 [OLED77C25LB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/

Permalänk
Medlem
Skrivet av martinot:

Sedan om allt trams och tjöt om att alla titlar skall vara exklusiva... sådant dumt skitsnack. Blir ett spel automatiskt bättre för att utgivaren vägrar ge ut det på andra plattformar?

Nej, knappast. Är bara hämmande töntigheter som är konsumentfientliga, och snarast att man borde bojkotta sådant. Tycker det bara är bra när jag kan spela samma titlar på dator, konsol, bärbar och på telefon. Valfrihet är bra! Inte dåligt...

Kan inte annat än att hålla med, tänk om Mario och Zelda spelen faktiskt släppts till andra plattformar.

Visa signatur

CPU : AMD Ryzen 5 5600X Moderkort : ASUS ROG Strix B550-F GAMING Grafikkort :EVGA GeForce GTX 1080 Ti FTW3 iCX Gaming HDMI 3xDP 11GBMinne : Corsair 16GB Chassi :Fractal Design Define 7 Compact Nätdel : Corsair RM750x Skärm #1 : Asus VG349Q Ultrawide Skärm #2 : Acer X34 Ultrawide

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jimmy:

Kan inte annat än att hålla med, tänk om Mario och Zelda spelen faktiskt släppts till andra plattformar.

Knappt någon skulle ha köpt en sämre konsol med tragiska kontroller, det enda den har är dess bärbara del.