Titan 500 Förstärkare med 2x Golvhögtalare

Permalänk
Medlem

Titan 500 Förstärkare med 2x Golvhögtalare

Centrum Titan 500 och 2x DynaVoice Magic F6

Säljes väl använd begagnad förstärkare och två golvhögtalare. Förstärkaren har gott om in- och utgångar, använts till TV via optisk kabel och kan även kopplas till mobil eller dylikt via 3.5mm jack. Skickar med både optisk kabel och 3.5mm.

Ingen HDMI.
Dosa medföljer. Dosan fungerar felfritt och bör användas, volymkontrollhjul på förstärkaren fungerar inte så bra, glappar, annars fungerar alla knappar och inställningar jag provat.

Kalasbra ljud till både film och musik.

En del skavanker, lite kantstötta högtalare nedtill, se bild, men inget som påverkar ljudet.

Centrum Titan 500

2x Dynavoice Magic F6 högtalare

kablage, inkluderat optisk och 3.5mm

Mått (B*H*D i cm)

Förstärkaren: 43.5*15*35

Högtalare: 20*98*24

https://www.dynavoice.se/sv/artiklar/magic-f-6.html

OBS: Enbart upphämtning, kan ej leverera. Finns i Berga, Linköping.
Hund och katt finns i hemmet.

Är du enbart intresserad av antingen förstärkare eller högtalarna, säg till, så kan vi nog lösa något! Kom med ett bud vettja!
SMS:a gärna vid intresse, ser det snabbare än meddelande här.
0793374074

Läs hela annonsen här

Säljer delarna separat, kom med ett bud.
Permalänk
Medlem

Inget illa menat men det där priset är väldigt högt för det du erbjuder.

När jag bytte förstärkare så hade jag min gamla, en bra Yamaha 6-serie med HDMI, HD-ljud och allt sånt där ute här till salu länge och slutade med att jag gav bort den för 500 kr.

Högtalarpaketet jag försökte sälja samtidigt står fortfarande i förrådet osålda då jag inte ville ge bort dem för 500 kr.

Permalänk
Medlem
Skrivet av PsyCor:

Inget illa menat men det där priset är väldigt högt för det du erbjuder.

När jag bytte förstärkare så hade jag min gamla, en bra Yamaha 6-serie med HDMI, HD-ljud och allt sånt där ute här till salu länge och slutade med att jag gav bort den för 500 kr.

Högtalarpaketet jag försökte sälja samtidigt står fortfarande i förrådet osålda då jag inte ville ge bort dem för 500 kr.

Tack för feedback! Jag fick dessa redan begagnade av en vän för några år sedan, och har aldrig riktigt köpt/sålt ljudsystem förut, så vet inte exakt vad ett lämpligt pris är.

Man är välkommen att ge ett bud, på paketet eller för sig. Speciellt ifall någon vill köpa bara högtalarna då jag kanske har någon intresserad av bara förstärkaren.