Flyttrensning - 3D-printer, skärmfästen, lågenergi-dator, ratt, fläktar

Permalänk
Medlem

Är det rättvist?

Visa signatur

.....

Permalänk
Medlem

Tack för pingen! Jag är ju sugen på att ha något unikt, dom var sjukt coola. Får man lägga 300kr med förhandsbetalning och upphämtning inom de närmsta dagarna?

Visa signatur

Tangentbord. Massa tangentbord.

Permalänk
Medlem
Skrivet av gulenay:

Är det rättvist?

Du tänker budgivning efter meddelad tid då det ska avslutas?

Permalänk
Medlem

Både och

Visa signatur

.....

Permalänk
Medlem

Sisådär! Ber om ursäkt för sen återkoppling, faran med att ha AW där 71% av deltagarna har semester är att sömnbehovet ser lite annorlunda ut än normalt.

Gällande rättvisa så är det ett högst filosofiskt begrepp, och inget man borde fästa alltför mycket vikt vid om man vill ha ett rofyllt liv framgent.

Därmed sagt, efter förloppsanalys, har vi följande vinnare:

1,2,5 - @tboss för 1250 kr

3 - @gulenay för 300 kr

4 - @skannugun för 400 kr

@sendrim, då buden matchar varandra hyffsat så ger jag merparten till @tboss för att underlätta upphämtningen. Jag PM:ar dig dock med ett tröstprisförslag!

@kronwalled, pluspoäng för namnet! Lite för osäker upphämtningstid tyvärr, lite oklart vart jag kommer befinna mig under merparten av augusti så är för stor risk att synken skiter sig.

@skrock, hade du varit en 6-7 minuter tidigare så hade du fått det, men försöker hålla tiderna hyfsat. Förtydligande av bud från deltagare som har varit med större delen av tiden godtar jag, men snipeande efter utgången tid får jag tyvärr kasta i ett försök att hålla budgivningen öppen och tydlig som var mitt mål från början.

Hoppas alla är nöjda alternativt inte alltför missnöjda, jag skickar PM till berörda! Hoppas er vecka blir fortsatt trevlig! Om köpare av någon anledning hoppar av har jag övrigas bud i arkivet, jag hör isåfall av mig och kollar om intresset kvarstår!

Visa signatur

CyberpowerPC Tracer III EVO: i7-9750H | GTX 1660 Ti | 16GB | 1250GB SSD

Permalänk
Medlem

@gulenay
@Choffe
Ber om ursäkt för mitt sena bud men hade totalt missat att det kommit en sluttid på budgivningen utan såg det av en slump. Så helt överilat lade jag ett bud men insåg ganska så snabbt att det kanske inte var så schysst. Hade dock inte möjlighet att logga in i tråden å editera mitt inlägg fören nu, dvs lite sent, som vanligt.

Ber om ursäkt för min osportsliga reaktion genom att lägga ett fulbud. Ska verkligen se till att det inte händer igen, varken här eller på någon annan sida/säljtråd.

Skickades från m.sweclockers.com
Edit: Om det inte framgår tydligt nog så skriver jag rakt ut att jag skäms ganska skapligt nu.

Permalänk
Medlem
Skrivet av skrock:

@gulenay
@Choffe
Ber om ursäkt för mitt sena bud men hade totalt missat att det kommit en sluttid på budgivningen utan såg det av en slump. Så helt överilat lade jag ett bud men insåg ganska så snabbt att det kanske inte var så schysst. Hade dock inte möjlighet att logga in i tråden å editera mitt inlägg fören nu, dvs lite sent, som vanligt.

Ber om ursäkt för min osportsliga reaktion genom att lägga ett fulbud. Ska verkligen se till att det inte händer igen, varken här eller på någon annan sida/säljtråd.

Skickades från m.sweclockers.com
Edit: Om det inte framgår tydligt nog så skriver jag rakt ut att jag skäms ganska skapligt nu.

De lugnt ♥️

Visa signatur

.....

Permalänk
Medlem
Skrivet av Choffe:

@kronwalled, pluspoäng för namnet! Lite för osäker upphämtningstid tyvärr, lite oklart vart jag kommer befinna mig under merparten av augusti så är för stor risk att synken skiter sig.

Inga problem. Smidighet är ofta att föredra!