Hur ser jag vilka sidor min e-post är registrerad på?

Permalänk
Inaktiv

Hur ser jag vilka sidor min e-post är registrerad på?

Hallå!

Som rubriken lyder undrar jag om det finns något sätt att hitta alla sidor där min e-post finns registrerad. Har hamnat i en orolig sits efter att jag registrerade min e-post på en vuxensajt som tycks ha vidarebefordrat mitt konto till andra sajter som registrerat mig och skickat mejl till mig. Var såklart dum nog att radera mejlen.
P.S. Använder one.com om det är till någon hjälp.

Tack i förhand!

Med vänliga hälsningar,
Viggo.

Permalänk
Rekordmedlem
Skrivet av anon285887:

Hallå!

Som rubriken lyder undrar jag om det finns något sätt att hitta alla sidor där min e-post finns registrerad. Har hamnat i en orolig sits efter att jag registrerade min e-post på en vuxensajt som tycks ha vidarebefordrat mitt konto till andra sajter som registrerat mig.
P.S. Använder one.com om det är till någon hjälp.

Tack i förhand!

Med vänliga hälsningar,
Viggo.

Nej det går inte att skapa en sådan tjänst för vem som helst kan ju ha lagrat din e-postadress utan att visa det utåt på något sätt.

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Medlem

Mejl är nog svårt, men byt lösenord om du har haft samma lite överallt. Förövrigt, dömer ingen för att betala för att dra i den väldige.

Visa signatur

Chassi: Corsair Obsidian 500 RGB SE / Systemdisk Samsung 980 PRO SSD: Samsung 850 PRO 250GB / SSD: Samsung 850 EVO 250GB / SSD: Crucial MX300 1TB / CPU: Ryzen 7 3800X @ 4,2 Ghz / Kylning: Noctua NH-D15S push/pull / GPU: MSI 3080Ti SUPRIM X / PSU: Corsair RM1200i / MB: ASUS X470-f Gaming / RAM: HyperX Fury 2x16GB 3600 mhz / OS: W10 / Mus: Logitech G903 / TB: Logitech G915 TKL Wireless / Ljud: Sound BlasterX Pro-Gaming AE-9, Blue Yeti , Sennheiser HD660S, Skärm: Acer Predator X34P @3440x1440 UltraWide

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av mrqaffe:

Nej det går inte att skapa en sådan tjänst för vem som helst kan ju ha lagrat din e-postadress utan att visa det utåt på något sätt.

Aja, får helt enkelt leva med det då.¯\_(ツ)_/¯

Tack för svar!

Mvh,
Viggo.

Skrivet av Valonen:

Mejl är nog svårt, men byt lösenord om du har haft samma lite överallt. Förövrigt, dömer ingen för att betala för att dra i den väldige.

Känns bra i efterhand nu att jag använde ett annat lösenord för just den sajten.😅

/Viggo

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon285887:

Hallå!

Som rubriken lyder undrar jag om det finns något sätt att hitta alla sidor där min e-post finns registrerad. Har hamnat i en orolig sits efter att jag registrerade min e-post på en vuxensajt som tycks ha vidarebefordrat mitt konto till andra sajter som registrerat mig och skickat mejl till mig. Var såklart dum nog att radera mejlen.
P.S. Använder one.com om det är till någon hjälp.

Tack i förhand!

Med vänliga hälsningar,
Viggo.

Stäng det epostkontot och öppna ett nytt.