SweClockers Meet & Geek i Göteborg den 13 september

Permalänk
Medlem

Jag kommer gärna!

Permalänk

Äntligen i Gbg jag e lätt på!

Permalänk
Hedersmedlem

Ni väntade verkligen på att jag flyttade från Göteborg innan ni lade ut den här Bättre lycka någon annan gång.

Permalänk
Jacob Fanboy
Skrivet av Jacob:

Sådär ja, då har vi redan mer än hälften av alla stolar öronmärkta och då har jag inte ens dragit ut den här tråden på framsidan ännu!

Funderar på om vi ska ha något tema för kvällen. Vi började med det förra gången i Örebro och då blev alla uppmanade att ta med gammal hårdvara (och tangentbord för att @huttala var med). Riktigt lyckat och skapade mycket snack! Ska vi köra på något liknande denna gång eller har ni några andra förslag? Gnuggisar genom tiderna @Jasn? Eller kanske ett tillfälle att byta prylar med varandra? Shoot!

@DavidtheDoom @Vzano @BettyBoo42 @tvelander @Lan @cyklonen @TheMadPanda @Alling @MiLeS @SaltyLiquorice @Jaco8 @Simpledream @Brov @reaperishere @jkeg

Haha, absolut! Jag kan ta med hela min gnuggis kollektion som för tillfället består av hela EN från Sweclockers...

Nej men kommer inte på något passande tema, försöker lista ut om man har något coolt liggandes men det mesta är hos föräldrarna så kan inte kolla.

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av Willzmcdillz:

Jäklar vad typiskt med detta datumet, åker upp till Stockholm för Comic Con då!

Tråkigt Det blir säkert fler tillfällen!

Skrivet av olle:

Jag kommer gärna!

Skrivet av The_smiley:

Äntligen i Gbg jag e lätt på!

Varmt välkomna!

Skrivet av Andreaz1:

Ni väntade verkligen på att jag flyttade från Göteborg innan ni lade ut den här Bättre lycka någon annan gång.

Precis, så är det.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

@emilakered stötte på förhinder. Livet, familjepusslet och barn stod i vägen. In kliver istället @loevet som hänger med mig, @JonasT och @Kenneth till Bästkusten.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

Jag kommer!

Tar en bil ner från Linköping så vill någon ha skjuts kan vi nog ordna det.

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av Penguin:

Jag kommer!

Tar en bil ner från Linköping så vill någon ha skjuts kan vi nog ordna det.

Välkommen! @Louwsy Shroom kanske är sugen att göra dig sällskap?

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

Fansiken är i Göteborg och jobbar hela september , men åker hem till småland på torsdagarna

Visa signatur

If it can't run Crisys its a calculater

The New Build The Torrent 2,0

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av Tip Top:

Fansiken är i Göteborg och jobbar hela september , men åker hem till småland på torsdagarna

Förutom denna vecka då du kör en ledig dag på fredag och umgås med SweClockers framåt kvällen! Vore kul om du kunde vara med, var ett tag sedan Växjö!

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

Låter kanon det här, count me in

Visa signatur

Desktop | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | GPU: nVidia Geforce RTX 4080 Super 16gb | RAM 32gb ddr5 6000mhz | SSD Kingston KC3000 2tb
Apple MacBook Air | CPU/GPU: M1 | RAM: 8gb | SSD: 256gb

Permalänk
Medlem

Jag kommer! kan ju inte missa eventet i min egen hemstad ju!

Visa signatur

-~=| Louqe Ghost S1 MKII, Ryzen 5800X3D, Nvidia 4070 FE |=~-

Permalänk
Medlem

Ingen från Skåne då annars får ni komma ner efter nyår kanske hade gärna kommit men lite med pengar här hoppas ni har skoj där uppe i Göteborg

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av ashashiva:

Låter kanon det här, count me in

Varmt välkommen!

Skrivet av Shinzou:

Jag kommer! kan ju inte missa eventet i min egen hemstad ju!

Då får jag önska dig välkommen till ännu en Meet & Geek!

Skrivet av gytepr:

Ingen från Skåne då annars får ni komma ner efter nyår kanske hade gärna kommit men lite med pengar här hoppas ni har skoj där uppe i Göteborg

Den som väntar på något gott...

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

Jag kommer gärna!

Permalänk
Medlem

Jag kommer gärna

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av MrGorgar:

Jag kommer gärna!

Välkommen!

Skrivet av Pishi:

Jag kommer gärna

Välkommen och välkommen till forumet ska jag väl också passa på att säga!

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

@Jacob: Tack så mycket. Det blir spännande

Permalänk
Medlem

Sign me up!

Visa signatur

Ryzen 5600x (Noctua NH-D15) || Kingston Fury 32GB 3600MHz
ASUS Prime X470 PRO || ASUS GeForce RTX 3080 Tuf OC
Fractal Design Define S (6x chassifläktar) || Corsair RM750X v2
FURY Renegade 2TB || WD Blue 1TB M.2 || LG C2 42" + XB271HUA

Permalänk
Medlem

Kommer mer än gärna.

Permalänk
Medlem

@Jacob: det ser jag framemot nästa år iaf

Permalänk
Vive la liberté!

Kommer, men först vid 20

Permalänk
Medlem

Finns det plats kvar? Hade varit jättekul att komma.

Permalänk
Medlem

Jag kommer gärna om det finns plats.

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av frong:

Sign me up!

Skrivet av freevorn:

Kommer mer än gärna.

Skrivet av Apanx:

Kommer, men först vid 20

Skrivet av Motherofgod:

Finns det plats kvar? Hade varit jättekul att komma.

Skrivet av nmc:

Jag kommer gärna om det finns plats.

Ni är alla välkomna!

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

@Jacob Räkna med att jag kommer.

Visa signatur

Chassi: Antec GX500 / HDD: WD blue 1TB / SSD: WD Blue 250GB / CPU: R5 3600 @ 4,2 Ghz / GPU: XFX Radeon RX 5600 XT THICC II PRO / Kylning: Wraith Stealth och 3st i chassit 2xpush 1xpull / PSU: Seasonic Core GC 500 / MB: B450A Pro Max / RAM: Corsair Vengance 2x8GB 3200 Mhz / OS: Win10 Home / Mus: Logitech G300 / TB: HP PR1101U / Ljud: Logitech Z906 och Arrogant bastard hurricane / Skärm: BenQ GW2470HE / Macbook late 2006 med Ubuntu /

Permalänk
Festpilot 2020, Antiallo
Skrivet av TheMadPanda:

Jag har ett Jenga på gg bar sen tidigare så hoppas på Jenga +valfri dryck med alkohol, brukar sluta bra! Vill vi vara elaka kan man ju ta med gamla chassin

Chassijenga? Eller kubb a la chassi?

Skrivet av nmc:

Jag kommer gärna om det finns plats.

Jag förväntar mig en "nu och då" - bild! @jonasthornqvist du löser?

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk

@Jacob: Jag deltar gärna, antar att det är denna tråd jag anmäler mig i

Permalänk
Medlem

@Jacob Du kan skriva upp mig på listan

Permalänk
Medlem

Får man komma även om man mest lurkar på forumet? I så fall kommer jag gärna om det finns plats kvar.
Mest för att se om @DavidtheDoom sköter sig.