SweClockers Meet & Geek i Göteborg den 13 september

Permalänk
Medlem
Skrivet av tvelander:

18 kommer hänga där innan bor för nära

haha, jobbar på Chalmers bara en 100 meter därifrån så jag kommer säkert inte orka vara på jobbet till 18..! Får se vem som dyker upp först ;P

Visa signatur

-~=| Louqe Ghost S1 MKII, Ryzen 5800X3D, Nvidia 4070 FE |=~-

Permalänk
Master of Overkill
Skrivet av Shinzou:

haha, jobbar på Chalmers bara en 100 meter därifrån så jag kommer säkert inte orka vara på jobbet till 18..! Får se vem som dyker upp först ;P

Slutar 16 imon så då jävlar!

Visa signatur

CASE Caselabs SMA8-A + TH10+PED + Louqe Ghost S1 CPU 9900k @5.3GHz (No AVX) 9800X @4.8GHz GPUs RTX 3090 FE RAM 4x16GB Corsair Dominator Platinum 3533MHz CL13 + 2x16GB Corsair Dominator Platinum RGB 3000MHz PSU EVGA T2 1600W + Corsair SFF 750W SSD 905p 480GB, 4x Samsung 970 Pro M.2 Headphones Audeze Maxwell + FOSTEX TR-X00 + Audeze LCD-2 + Moon Cable DAC/AMP Chord Mojo, Schiit Magni&Modi Screen LG 48CX 4K 120Hz HDR + ASUS ROG SWIFT PG258Q 240Hz
Motherboard X299 EVGA DARK + ASUS ROG Strix Z390-I Watercooling 560+480+480+280+360. 240+240

Permalänk
Medlem

Får se när fredagsfikat är över, men det lär vara runt då med, längre orkar man ju inte stanna på jobbet en fredag ju!

Visa signatur

-~=| Louqe Ghost S1 MKII, Ryzen 5800X3D, Nvidia 4070 FE |=~-

Permalänk
Medlem

Woop woop! Kommer bli awesome sauce imöra!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jacob:

@runesfarmor Nu öppnas en plats upp. Vi ses imorgon!

@bourne94 Du står näst på tur om det skulle hinna bli ett till avhopp till imorgon. Hoppas du har möjlighet att komma på kort varsel. Fick precis besked om att en av våra säljare inte kommer då han ännu inte blivit av med en envis förkylning. Så du har också plats om du vill!

Kan ni båda bekräfta er närvaro så lägger jag till er.

Chefen ringde mig o behövde beordra in mig på övertid imorgon så vet inte när jag kommer kunna komma ifrån :/ eftersom jag inte vet tid alls så får jag lämna min plats öppen tyvärr! Men hade varit underbart att haka på grabbar o flickor
Men hinner jag kanske man kan smita förbi på en liten öl senare bara eller så?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

CITERA om du vill ha snabbt och garanterat svar!
| Windows 7 professional 64bit, linux arch | asrock Extreme4-M | Intel 3570K | Gigabyte 7950 3gb vram | Corsair vegance 8gb 1600mgz | intel 320 160 gb | In-Win fanqua | FSP 650W 80+ gold |

Permalänk
Medlem

Hemskt att behöva säga så här, men har tyvärr blivit sjuk (riktigt man-cold) så måste tyvärr stanna hemma för både min och er skull

Kom snart tillbaka!

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av bourne94:

Chefen ringde mig o behövde beordra in mig på övertid imorgon så vet inte när jag kommer kunna komma ifrån :/ eftersom jag inte vet tid alls så får jag lämna min plats öppen tyvärr! Men hade varit underbart att haka på grabbar o flickor
Men hinner jag kanske man kan smita förbi på en liten öl senare bara eller så?

Skickades från m.sweclockers.com

Kom förbi senare om du vill, lär ju vara någon som dragit hem vars stol du kan ta då.

Skrivet av Brov:

Hemskt att behöva säga så här, men har tyvärr blivit sjuk (riktigt man-cold) så måste tyvärr stanna hemma för både min och er skull

Kom snart tillbaka!

Nej, vad tråkigt! Blir du mirakulöst bättre får du också komma förbi senare under kvällen. Krya på dig!

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
99:e percentilen

@Jacob: Å så @ashashiva också!

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Medlem

Synd att det var ju den här helgen, är faktiskt inne i stan men på ett födelsedagsfirande. Skulle tro att det varar hela kvällen men om inte så kanske jag smyger förbi för buffa med hp potions

Permalänk
Medlem
Skrivet av Shinzou:

haha, jobbar på Chalmers bara en 100 meter därifrån så jag kommer säkert inte orka vara på jobbet till 18..! Får se vem som dyker upp först ;P

Skrivet av tvelander:

Slutar 16 imon så då jävlar!

Jag slutar nog också kring 16 och orkar knappast åka hem en runda innan. Blir det en go' fredagspilsner innan eller?

Visa signatur

Ryzen 5600x (Noctua NH-D15) || Kingston Fury 32GB 3600MHz
ASUS Prime X470 PRO || ASUS GeForce RTX 3080 Tuf OC
Fractal Design Define S (6x chassifläktar) || Corsair RM750X v2
FURY Renegade 2TB || WD Blue 1TB M.2 || LG C2 42" + XB271HUA

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

Om @runesfarmor kommer (skriv gärna och säg till!) så finns det två platser kvar. Nu är det läge att hojta om ni känner till någon som är sugen att hänga på ikväll, annars ser jag till att slänga upp tråden på framsidan om en stund.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

@Jacob: Har Stockholms-gänget (läs: Sweclockers) räknat med tågstrul eller ankommer ni 17:50 till Centralen?

Visa signatur

Ryzen 7800X3D - ASUS STRIX B650E-F Gaming - EKWB full custom loop - ASUS STRIX RTX 3090 - Kingston CL36 32GB 6000 MHz DDR5 - Corsair RM850X - Alienware AW3418DW - Lian Li V3000+

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av AmpRC:

@Jacob: Har Stockholms-gänget (läs: Sweclockers) räknat med tågstrul eller ankommer ni 17:50 till Centralen?

Vi ankommer 15:55 om tåget är i tid! Ska hinna checka in på hotell och lite före, men vi kommer till GG Bar så snart som möjligt.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Master of Overkill
Skrivet av frong:

Jag slutar nog också kring 16 och orkar knappast åka hem en runda innan. Blir det en go' fredagspilsner innan eller?

Visst!

Visa signatur

CASE Caselabs SMA8-A + TH10+PED + Louqe Ghost S1 CPU 9900k @5.3GHz (No AVX) 9800X @4.8GHz GPUs RTX 3090 FE RAM 4x16GB Corsair Dominator Platinum 3533MHz CL13 + 2x16GB Corsair Dominator Platinum RGB 3000MHz PSU EVGA T2 1600W + Corsair SFF 750W SSD 905p 480GB, 4x Samsung 970 Pro M.2 Headphones Audeze Maxwell + FOSTEX TR-X00 + Audeze LCD-2 + Moon Cable DAC/AMP Chord Mojo, Schiit Magni&Modi Screen LG 48CX 4K 120Hz HDR + ASUS ROG SWIFT PG258Q 240Hz
Motherboard X299 EVGA DARK + ASUS ROG Strix Z390-I Watercooling 560+480+480+280+360. 240+240

Permalänk
Medlem

@Jacob: Jag måste tyvärr meddela att jag inte kan komma ikväll pga att jag gått och blivit sjuk. :/

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av Mayth:

@Jacob: Jag måste tyvärr meddela att jag inte kan komma ikväll pga att jag gått och blivit sjuk. :/

Skickades från m.sweclockers.com

Krya på dig!

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

Jag får väl ta och dyka upp efter kl 19:30 om det fortfarande finns plats.

Permalänk
Medlem

Jag kommer!

Visa signatur

Intel i7 4970K, Fractal define mini, 24GB DDR3 1600mhz , 500GB SSD * 2 RAID0, GeForce 1060 6gb

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av l_aurell:

Jag får väl ta och dyka upp efter kl 19:30 om det fortfarande finns plats.

Jag lade till dig! Du kommer nog missa när vi käkar och eventuellt även quizen. Välkommen!

Skrivet av railman:

Jag kommer!

Varmt välkommen!

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk

@Jacob: jag kommer gärna om det fortfarande finns plats

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av runesfarmor:

@Jacob: jag kommer gärna om det fortfarande finns plats

Jajamen, du är välkommen! Ses ikväll!

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

@Jacob: Jag är sugen på att knipa sista platsen

Trodde det var hopplöst när jag läste artikeln en dag för sent.

Visa signatur

Vad har jag i min dator? Kopparrör.

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av kirayatail:

@Jacob: Jag är sugen på att knipa sista platsen

Trodde det var hopplöst när jag läste artikeln en dag för sent.

Då är den din!!! Ses om knappt två timmar!

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

Första ölen öppnad, nu fattas bara gott sällskap!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

-~=| Louqe Ghost S1 MKII, Ryzen 5800X3D, Nvidia 4070 FE |=~-

Permalänk
Snusfri

Hoppas ni har en riktigt grym kväll nu gott folk och hoppas att man kommer att få se många av er den 9'e november i Stockholm

Visa signatur

WS: i9 13900K - 128GB RAM - 6.5TB SSD - RTX 3090 24GB - LG C2 42" - W11 Pro
LAPTOP 1: Lenovo Gaming 3 - 8GB RAM - 512GB SSD - GTX 1650
LAPTOP 2: Acer Swift 3 - 8GB RAM - 512GB SSD
SERVER: i5 10400F - 64GB RAM - 44TB HDD
NALLE: Pixel 7 Pro

Permalänk
Medlem

Sitter man på sjuan från frölunda, skall bli sjukt kul detta

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Desktop | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | GPU: nVidia Geforce RTX 4080 Super 16gb | RAM 32gb ddr5 6000mhz | SSD Kingston KC3000 2tb
Apple MacBook Air | CPU/GPU: M1 | RAM: 8gb | SSD: 256gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av Shinzou:

Första ölen öppnad, nu fattas bara gott sällskap!

Skickades från m.sweclockers.com

Strax där och tar en med er

Visa signatur

Desktop | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | GPU: nVidia Geforce RTX 4080 Super 16gb | RAM 32gb ddr5 6000mhz | SSD Kingston KC3000 2tb
Apple MacBook Air | CPU/GPU: M1 | RAM: 8gb | SSD: 256gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av tvelander:

18 kommer hänga där innan bor för nära

Samma här, för nära brukar sluta med lite sen. Samma sak gäller idag 😅

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

@Apanx @Bascule666 @er_nilsson @jeffan97 @Bläckman @anon36896 @l_aurell @runesfarmor @MrGorgar @Pishi

Hur går det för er? Klockan är väl över 18 så jag kommer snart be personalen ta beställningar på mat. Skynda! <3

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Vive la liberté!
Skrivet av Apanx:

Kommer, men först vid 20

@Jacob: Är på tåget, beräknar vara framme 1930 ish