Någon som har testat Sudio Tolv?

Permalänk
Medlem

Någon som har testat Sudio Tolv?

Tjena!

Jag är i behov av nya hörlurar och tycker att sudio tolv verkar vara bra. Jag har bara ett par frågor till de som har testat dessa lurar:

Faller de ur öronen lätt?
Är det bra ljud?
Stänger de ute annat ljud bra?
Hamnar de någonsin i osync?

//Qmobss

Visa signatur

Dator: Gigabyte Gigabyte GA-Z170-HD3P| ASUS GeForce GTX 1070 | i5-6500 @ 3.20GHz | 32 GB DDR4 2133 MHz | AeroCool Battlehawk | Corsair 140mm RED LED |
Kringutrustning: HyperX Alloy Elite RGB | Beyerdynamic DT 770 Pro 80 ohm | HyperX Pulsefire FPS PRO | Corsair MM300 | AOC C27G1 | Blue Snowball

Permalänk
Medlem

Tjena

Har en kollega som köpte dessa och hade problem med vänster hörlur, hörde av sig till service och fick dom dåliga gratis och fick nya utskickad till sig. Verkar vara bra för priset enligt kollegan.

Visa signatur

i7 10700K / EVGA 2070 / Z490-I / 16GB 3600mhz / 1.5TB NVMe / SF750 / Lian Li TU150 / Custom Loop / Ducky One 2

Permalänk
Medlem

Hallå,

Jag skaffade ett par för ca 2 veckor sen.

- Ur mina öron har dom aldrig fallit ur dom sitter bra, det är ju helt hur dina öron är formade
- Jag tycker det är bra ljud för dom ca 850-1200:- man köper dom för.
- Dom stänger ute ljud som vanliga InEar.
- Har aldrig varit med om någon osync, någon enstaka gång har vänster tappat ljudet men är tillbaka efter ca 1 sek.

Visa signatur

Äger en sån där PC sak men en KNAPP på?

Permalänk
Medlem

Den enda fråga som nån kan svara på som även gäller för just DIG är Hamnar de någonsin i osync?
Men även den är lite otydlig, "osynk" kan i detta fallet mena två olika saker.
1, Synk mellan vänster/höger.
2, Synk i uppspelningen (vilket är vad jag tror du menar).
ALLA andra frågor beror på hur just DINA öron ser ut/är formade och hur DU tycker att nåt låter.

Visa signatur

Nu när vi betalar för det!
Glöm inte bort att slänga alla plastpåsar i vattnet!

Skit nätagg (som inte alltid=med billigt) är enbart till för dom rika som har råd att byta ut allt när (inte OM utan NÄR) det dör!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Yoshien:

Hallå,

Jag skaffade ett par för ca 2 veckor sen.

- Ur mina öron har dom aldrig fallit ur dom sitter bra, det är ju helt hur dina öron är formade
- Jag tycker det är bra ljud för dom ca 850-1200:- man köper dom för.
- Dom stänger ute ljud som vanliga InEar.
- Har aldrig varit med om någon osync, någon enstaka gång har vänster tappat ljudet men är tillbaka efter ca 1 sek.

Hej

Jag har också funderat på Sudio tolv och har en fråga 🙂. När man varken lyssnar på musik eller är i samtal, dvs de är påslagna i öronen men används ej. Hörs det då något ljud? Ljudet jag tänker på kan vara ett tickande, pipande, brusande ljud.

Jag har haft in ear lurar av annat märke tidigare och har haft problem med just detta, ett tickande ljud när de inte används. Ljudet kommer förmodligen från kretskortet.

Hör gärna av dig om detta 😁✌🏽

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@foued25:

Lite sent svar kanske, men här kommer det nu i alla fall
Jag har inget problem med brus m.m. med mitt par, detta kanske beror på vad man har för telefon?
Dessa jag har kör jag med min Iphone XS och för ca 890:- är jag nöjd med det jag får av dessa.

Visa signatur

Äger en sån där PC sak men en KNAPP på?