Permalänk
Medlem

Windows 10, nytt skrivbord?

Hej, jag satt nyss och spelade cs, men helt plötsligt så försvann allt, alla program är igång men jag är i ett nytt skrivbord? hur gör man för att komma tillbaka

Permalänk
Medlem
Skrivet av carr3:

Hej, jag satt nyss och spelade cs, men helt plötsligt så försvann allt, alla program är igång men jag är i ett nytt skrivbord? hur gör man för att komma tillbaka

Alt+Tab??

Vet helt ärligt inte riktigt vad du menar.

Permalänk
Medlem

@carr3
Winkey + Tab = overview av alla skrivbord vad som finns på dom osv

Permalänk
Medlem

@Zidichy: Tack!

Permalänk
Medlem
Skrivet av carr3:

Nps 😊👍

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zidichy:

@carr3
Winkey + Tab = overview av alla skrivbord vad som finns på dom osv

Med pekplatta går detta även att göra med den. Om jag minns rätt så är standardinställningen fyra fingrar uppåt samma som win+tab och fyra fingrar vänster/höger att bläddra mellan skrivborden. Fyra nedåt visar skrivbordet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ztenlund:

Med pekplatta går detta även att göra med den. Om jag minns rätt så är standardinställningen fyra fingrar uppåt samma som win+tab och fyra fingrar vänster/höger att bläddra mellan skrivborden. Fyra nedåt visar skrivbordet.

Nedan hittar ni en full lista för alla standard gester som man kan göra med pekplattan för win10
https://support.microsoft.com/en-us/help/4027871/windows-10-t...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zidichy:

Nedan hittar ni en full lista för alla standard gester som man kan göra med pekplattan för win10
https://support.microsoft.com/en-us/help/4027871/windows-10-t...

Det var tydligen tre istället för fyra som standard för det jag skrev om upp/ned.
Allt detta går ju att ändra, antingen som förvalda alternativ eller gest för gest om man tar upp den avancerade delen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ztenlund:

Det var tydligen tre istället för fyra som standard för det jag skrev om upp/ned.
Allt detta går ju att ändra, antingen som förvalda alternativ eller gest för gest om man tar upp den avancerade delen.

Stämmer