Gå med i SweClockers största guild "Hordevara" här

Trädvy Permalänk
zoyadog 🥐
SweClockers
Plats
Stockholm
Registrerad
Jun 2012

Gå med i SweClockers största guild "Hordevara" här

SweClockers officiella horde-guild har blivit succé. I skrivande stund har guilden över 100 stycken aktiva medlemmar som styr ihop bland annat dungeons, utbyter craftade föremål, donerar material och har allmänt trevligt snack. Självklart finns det plats för ännu fler! Guilden är dock exklusiv för SweClockers medlemmar.

För att ansöka måste du få en inbjudan till guildens egna Discord-kanal. Kopiera och klistra mallen nedan och skicka till: zoyadog#2135

--------------------------------------
1. Ditt användarnamn på SweClockers:

2. Spelar du horde på Gehennas?

3. Berätta kort varför du vill gå med i guilden:

---------------------------------------

I Hordevaras egna Discord-kanal finns mer information och trivselregler. Välkommen!

Guildmaster: @Frida (Discord: zoyadog#2135)
Officer: @mkp (maKKe)

Anslut dig till SweClockers största WoW: Classic-guild Hordevara

swecfrida @ Instagram

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Luleå
Registrerad
Aug 2003

Vill du ha friend request & pm på battle.net eller ska man skicka ett meddelande ingame?

Trädvy Permalänk
zoyadog 🥐
SweClockers
Plats
Stockholm
Registrerad
Jun 2012
Skrivet av Mezzlock:

Vill du ha friend request & pm på battle.net eller ska man skicka ett meddelande ingame?

Skicka på Discord

swecfrida @ Instagram

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Skogen i norra Uppland!
Registrerad
Okt 2002
Skrivet av Frida:

SweClockers officiella horde-guild har blivit succé. I skrivande stund har guilden uppåt 100 stycken aktiva medlemmar som styr ihop bland annat dungeons, utbyter craftade föremål, donerar material och har allmänt trevligt snack. Självklart finns det plats för ännu fler! Guilden är dock exklusiv för SweClockers medlemmar.

För att ansöka måste du få en inbjudan till guildens egna Discord-kanal. Kopiera och klistra mallen nedan och skicka till: zoyadog#2135

--------------------------------------
1. Ditt användarnamn på SweClockers:

2. Spelar du horde på Gehennas?

3. Berätta kort varför du vill gå med i guilden:

---------------------------------------

I Hordevaras egna Discord-kanal finns mer information och trivselregler. Välkommen!

Guildmaster: @Frida (Discord: zoyadog#2135)
Officer: @mkp (maKKe)

Förbannat. Då måste jag skaffa Discord vilket jag vägrat hittills. Vet inte ens riktigt vad det är gammal som jag är. PvPserver? *min mardröm*

Fractal Design Dynamic X2 GP-14 140mm Vit | Noctua NH-D14 | Corsair Vengeance LPX 16GB (2 x 8GB) DDR4 3200MHz CL16 | EVGA Supernova G3 750W Modulärt | ASUS DRW-24D5MT DVD±RW 24x SATA Internal Black Bulk | Fractal Design Define R5 Black Pearl | MSI GeForce GTX 1080 Ti Sea Hawk X HDMI 3xDP 11GB | Samsung 850 EVO Series Basic SATA III 2,5" SSD - 1000GB | Samsung 960 EVO M.2 SSD - 500GB | ASUS PRIME Z370-P | Intel Core i7 8700K | ASUS PB278Q | Windows 10 Home Svensk.

Trädvy Permalänk
zoyadog 🥐
SweClockers
Plats
Stockholm
Registrerad
Jun 2012
Skrivet av Beginner:

Förbannat. Då måste jag skaffa Discord vilket jag vägrat hittills. Vet inte ens riktigt vad det är gammal som jag är. PvPserver? *min mardröm*

Discord är ett krav för att vi ska kunna uppdatera med aktuell info och kommunicera när folk inte är ingame. Dessutom är det för att förhindra att fel personer hamnar i guilden då vi kontinuerligt uppdaterar info om medlemmarna. Guildtabben ingame är inte tillräckligt avancerat för att man ska kunna sköta allt därifrån som önskat.

Och ja, det är Classics största PvP-server. Men hittills på en vecka har jag aldrig blivit gankad.

swecfrida @ Instagram

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Jul 2011

man blir änna sugen på att börja lira nu ju

Glöm inte att gilla bra inlägg!

AMD Ryzen 7 2700X | ASUS ROG STRIX GeForce RTX 2060 6GB OC Gaming |
Fractal Design Meshify S2 (Blackout) | ASUS ROG STRIX X470-F Gaming |
G.Skill Trident Z RGB 3200mhz 16GB | Samsung 970 EVO Series 500 GB M2 | Seasonic Focus Plus 750W

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Sep 2013

Tråkigt att guildnamnet var skrivet med capslock intryckt.

i7 4790k | Asus Z97M-Plus | 16gb ram | Asus Strix 970 | Phanteks PH-TC14PE | Samsung 850 Evo 250gb | Corsair Force GS 120gb | Fractal Design Integra M 650w | Fractal Design Define Mini C

https://my-homepage-43a9e.firebaseapp.com/

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Maj 2005

Har ni några planer att byta server för att slippa köa?

Henge

Trädvy Permalänk
zoyadog 🥐
SweClockers
Plats
Stockholm
Registrerad
Jun 2012
Skrivet av Snorlena:

Tråkigt att guildnamnet var skrivet med capslock intryckt.

Tråkigt att den lilla detaljen hindrar dig från att gå med i en superbra guild!

Skrivet av Henge:

Nej, vi tänker stanna på Gehennas. Gemensamt beslut bland guildmedlemmarna.

swecfrida @ Instagram

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Sep 2011
Skrivet av Henge:

Ett tips är Remote Desktop ca kl 16-16:30, beroende på när du åker hem dvs.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Maj 2005
Skrivet av m4gnify:

Ett tips är Remote Desktop ca kl 16-16:30, beroende på när du åker hem dvs.

Jo tack för det. Ska testa det.

Men jag lyckas inte skicka DM till zoyadog#2135 på discord. Så jag skickade iväg en vänförfrågan. Heter Henge på discord.

Henge

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Sep 2010

Levlar en alt på Gehennas horde eftersom det inte finns mycket o göra förutom raid på mainen (alliance).

Drar iväg ett DM sen, kul o ha några o tjabba med när man levlar alten

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jul 2013
Skrivet av Frida:

Discord är ett krav för att vi ska kunna uppdatera med aktuell info och kommunicera när folk inte är ingame. Dessutom är det för att förhindra att fel personer hamnar i guilden då vi kontinuerligt uppdaterar info om medlemmarna. Guildtabben ingame är inte tillräckligt avancerat för att man ska kunna sköta allt därifrån som önskat.

Och ja, det är Classics största PvP-server. Men hittills på en vecka har jag aldrig blivit gankad.

Kan rekommendera ett besök till BRD eller LBRS balkongen😀. Har en teori att hörde kanske har en undangömd flightpath dit!

Skickades från m.sweclockers.com

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Jan 2005

Jag spelar inte WoW, men jag ÄLSKAR namnet och vill passa på att prisa den som kom på't! Fick mig ett ordentligt garv

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2015
Skrivet av Landelusen:

Jag spelar inte WoW, men jag ÄLSKAR namnet och vill passa på att prisa den som kom på't! Fick mig ett ordentligt garv

Jag är nykter spelnörd och flikar in att du inte är ensam.

Trädvy Permalänk
zoyadog 🥐
SweClockers
Plats
Stockholm
Registrerad
Jun 2012
Skrivet av Landelusen:

Tar åt mig äran Ibland undrar jag om det finns en liten Göteborgare innerst inne...

swecfrida @ Instagram

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Eskilstuna
Registrerad
Dec 2011

hur hårt tänker ni raida senare? jag letar efter nåt guild som inte är så super tryhard direkt, det jag hamna i nu verkar sikta på top 1% progress eller nåt...så där vill jag nog inte vara kvar :/

3900x | 2x 2080 | 4x8 3600 | Strix X570-F

Trädvy Permalänk
zoyadog 🥐
SweClockers
Plats
Stockholm
Registrerad
Jun 2012
Skrivet av Laggzor:

hur hårt tänker ni raida senare? jag letar efter nåt guild som inte är så super tryhard direkt, det jag hamna i nu verkar sikta på top 1% progress eller nåt...så där vill jag nog inte vara kvar :/

Jag tror vi kommer köra ganska casual. Vi har inte kommit så långt att vi fått ihop en guildraid ännu. Vi prövar oss fram och ser hur alla känner och hur vi går vidare

swecfrida @ Instagram

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Sep 2010

@Frida
Nog bra att skriva att man måste adda dig som friend och vänta på accept för kunna skicka meddelande. För DM går inte annars

"Your message could not be delivered because you don't share a server with the recipient or you disabled direct messages on your shared server, recipient is only accepting direct messages from friends, or you were blocked by the recipient."

Trädvy Permalänk
zoyadog 🥐
SweClockers
Plats
Stockholm
Registrerad
Jun 2012
Skrivet av Nivity:

@Frida
Nog bra att skriva att man måste adda dig som friend och vänta på accept för kunna skicka meddelande. För DM går inte annars

"Your message could not be delivered because you don't share a server with the recipient or you disabled direct messages on your shared server, recipient is only accepting direct messages from friends, or you were blocked by the recipient."

Bara att lägga till! För vissa verkar det gå att skicka direkt. Men det är bara att skicka en vänförfrågan

swecfrida @ Instagram

Trädvy Permalänk
Hedersmedlem
Plats
QuakeNet
Registrerad
Jul 2001
Skrivet av Frida:

Bara att lägga till! För vissa verkar det gå att skicka direkt. Men det är bara att skicka en vänförfrågan

Skickade också en vänförfrågan på battle.net nu, heter "Galweg" där.

SWECLOCKERS.COM :: If Quake was done today ::
WS: Asus P9X79 :: Core i7 3820 :: 32 GB RAM :: PNY Geforce GTX 970 XLR8 :: Gigabyte Odin GT 800W :: 2x Samsung Syncmaster S27A950D
NAS: SM X10-SLM-F :: Mellanox Connect2X SFP+ :: Intel XL710-QDA1 QSFP+
Virtualisering: HPE ProLiant DL385 Gen10

Trädvy Permalänk
zoyadog 🥐
SweClockers
Plats
Stockholm
Registrerad
Jun 2012
Skrivet av Kr^PacMan:

Skickade också en vänförfrågan på battle.net nu, heter "Galweg" där.

Har inte fått något på battle.net, tror du angett min discordtag. Skriv på Discord istället zoyadog#2135 så går det snabbare att bjuda in till gemenskapen!

swecfrida @ Instagram