Razer lanserar Huntsman Tournament Edition – kompakt tangentbord med optiska brytare

Permalänk
Melding Plague

Razer lanserar Huntsman Tournament Edition – kompakt tangentbord med optiska brytare

Tangentbord i tenkeyless-format är en populär kompromiss mellan funktionalitet och storlek. Nu utökar Razer Huntsman-familjen med ett sådant tangentbord, utrustat med linjära optiska brytare.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Själv sitter jag nog nöjt kvar med mitt IBM model M

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Min Dator: AMD 3600 | GTX 680 | 16 GB RAM | Asus X570 Prime | Fractal Design Arc R2 | Thermalright Silver Arrow | Dell U2412M | Ibm Model M

Permalänk
Medlem

99% av alla gångerna nån släpper ett nytt tangentbord tänker man oj vilket fint tangentbord det skulle jag vilja ha, wait liten enterknapp nvm....

Permalänk

TKL 4 Life! Önskar defaultlayouten var TKL på alla tangentbord inkl laptops. Och att fullstort var nisch för revisorer och kassörer.

OK, ingen feedback. Det är inge bra. Då finns inget för gamern att skylla på utan då blir det som det brukar med mekaniska, man hyllar att man inte behöver tjonka i botten men gör det ändå Och så sätter man på dämpare så det blir ännu mer som - gummimembrantgb. Clicky är undantaget förstås.

Visa signatur

[4790k@4.6]+[RTX 3070 OC]+[16GB]+[4x SSD]+[NZXT+700W Gold]+[Win7]+[2x Samsung SA27950D <3]+[Topre TKL]+[G403 Hero wired]+[HyperX Cloud Alpha S]+[KingKong 2 Pro]. ZBook 17 G5, Quadro P3200, Win11.