Någon som har koll på gamla leksaker? Transformers osv.

Permalänk
Medlem

Någon som har koll på gamla leksaker? Transformers osv.

Hade velat sälja av gamla Transformers, He-man, Mask och liknande från när jag var liten som mest ligger och skräpar.

Är det någon här som har koll på vad som går att sälja och var? Det är absolut inget samlarskick på grejerna, inga nya saker i oöppnade kartonger, utan jag har lekt med allt, men många gubbar är hela iaf.

/hulle.

Visa signatur

A600, 2 MB Chipram, 85 MB HD, Extra diskettstation, Joysticks: Tac-2, The Bug och Wico Red Ball.
Zotamedu:"Kompressorkylning är nog det mest miljöfarliga du kan göra med en dator om du inte tänker börja elda brunkol i den."

Permalänk
Medlem

Pröva blocket, brukar alltid vara någon som nappar.

Visa signatur

7800X3D//4090
MINT XFCE // W11 🤮

Permalänk
Medlem

@firstofmay: Jag tror att Ebay är vettigare, men jag tänkte om det fanns någon här som hade erfarenheter av att sälja sådant.

Har sett några transformers t.ex. gå för över 1 000 kr styck på Ebay i USA (utan kartong och rätt slitna), men jag vet inte riktigt vilka som är värda något.

/hulle.

Visa signatur

A600, 2 MB Chipram, 85 MB HD, Extra diskettstation, Joysticks: Tac-2, The Bug och Wico Red Ball.
Zotamedu:"Kompressorkylning är nog det mest miljöfarliga du kan göra med en dator om du inte tänker börja elda brunkol i den."

Permalänk

https://www.toymart.com/toy-price-guide.php
Verkar vara en rimlig startpunkt

Permalänk
Medlem
Skrivet av viktorslow:

Tack! Vilken kul sida.

/hulle.

Visa signatur

A600, 2 MB Chipram, 85 MB HD, Extra diskettstation, Joysticks: Tac-2, The Bug och Wico Red Ball.
Zotamedu:"Kompressorkylning är nog det mest miljöfarliga du kan göra med en dator om du inte tänker börja elda brunkol i den."