World of Warcraft Classic – spelar du fortfarande?

Permalänk
Medlem

Är 56, men spelar inte så mycket nu som första veckorna. Men blir nog ändå 10-15h i veckan, får se vad jag gör när jag är 60 ^^

Permalänk

Har blivit rätt många timmar sista veckorna då det varit många kvällar på hotell så är level 57 nu. Är inte helt lätt att låta bli att spela på helgerna men har man familj så

Permalänk
Medlem

Lvl 45 igår. Flyttade från Queuehennas till en mindre pop server för någon vecka sedan. Otroligt skönt att slippa detaljplanera spelandet och kunna hoppa in när man får en lucka på en timme eller så

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Inaktiv

Har testat WoW trails några gånger men aldrig fastnat. Sen har jag så mycket ångest över andra MMOs (Star Wars Galaxies, Lord of the Rings Online etc.) att ju färre öppna sår desto bättre.

Permalänk
Medlem

Spelar så gott som dagligen. Allt mellan 1-7 timmar beroende på vilken dag.

Har bara levlat min mage till 60, har raidat i 4 veckor nu och dagarna går ut på att farma för BiS gear, guld och material.
Svårt och få gear när man har 9 andra mages i gruppen hehe.

Kanske ska göra en alt nu, inte säker på vad bara

Visa signatur

Intel i5 10600k | ASUSTeK TUF GAMING B460-PLUS | NVIDIA GeForce RTX 3070 | 32GB RAM | 1000W PSU |

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon52343:

Sen har jag så mycket ångest över andra MMOs (Star Wars Galaxies, Lord of the Rings Online etc.) att ju färre öppna sår desto bättre.

SWG kan ju vara en av de bästa MMO's jag har lirat, bounty hunter som letar efter jedi padawans, lätt det roligaste craftingsystemet jag har testat.

Visa signatur

NAS: QNAP TS-469L | 4x3TB WD RED - 3GB ram

Permalänk
Medlem

lvl till 31 första 5 dagarna men sen kom familjen hem ifrån semestern så har inte möjlighet/tid att spela längre ! saknar wow enormt då jag tycker det är fruktansvärt kul!

Visa signatur

// ursäkta stavfelen
WTF ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av zaphio:

SWG kan ju vara en av de bästa MMO's jag har lirat, bounty hunter som letar efter jedi padawans, lätt det roligaste craftingsystemet jag har testat.

Håller med, var riktigt bra. Spelarstäder, community, crafting!

Visa signatur

... zzZZzzzZzzzzzZzzz ....

Permalänk
Medlem

Nu är det återigen det där perfekta liret för att slöspela en skvätt här och där. När allt går i långsam/normal takt igen.
Yay!

Skickades från m.sweclockers.com