Nu är Modermodemet tillbaka i shoppen!

Permalänk
Melding Plague

Nu är Modermodemet tillbaka i shoppen!

När kommer modermodemet tillbaka? Svaret på medlemmarnas stora önskemål är nu! Passa på att inhandla årets populäraste plagg i shoppen – dessutom med fri frakt.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Wunderbar!

Edit: Rabatterat pris med kaffemuggen? Kostar kaffemuggen mer än 150 spänn? Med tanke på att t-shirten kostar 299kr och paketet 449.

Permalänk
SweClockers
Skrivet av Ugga:

Wunderbar!

Edit: Rabatterat pris med kaffemuggen? Kostar kaffemuggen mer än 150 spänn? Med tanke på att t-shirten kostar 299kr och paketet 449.

Skulle vi sälja den separat hamnar priset på runt 180 kr + frakt.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dimestam:

Skulle vi sälja den separat hamnar priset på runt 180 kr + frakt.

Skickades från m.sweclockers.com

Tack för klargörandet. Tänkte beställa men ville dubbelkolla så inte priset var felsatt bara. Sponsra Sweclockers är ju inget som svider.

Permalänk
Hedersmedlem

Jag tycker Sweclockers bör söka upp Andreas Hedlund och reda ut vad han egentligen menade, eller om han blev utsatt för alla felciteringars moder. Som en del av ert journalistiska uppdrag och så vidare...

Visa signatur

Det kan aldrig bli fel med mekanisk destruktion

Permalänk
Medlem

Man blir ju lite sugen att beställa en till mugg. Tröjan hade jag på mig här om veckan, men skulle vara kaxigt att bjuda någon på kaffe eller te med två muggar inte bara en. Den jag har trivs ganska bra på hyllan bredvid min companion cube mugg.

Visa signatur

CPU: 5900x. Mem:64GB@3200 16-17-17-34-1T. (ImDIsk)
GPU: 1080 Ti@ca 6-7%OC. Sound: SB-Z -> toslink (DTS)-> old JVC. MB Realtek to Z-2300 for VOIP.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aphex:

Jag tycker Sweclockers bör söka upp Andreas Hedlund och reda ut vad han egentligen menade, eller om han blev utsatt för alla felciteringars moder. Som en del av ert journalistiska uppdrag och så vidare...

Är rätt övertygad om det är en förvirrad journalist som skapat detta. Man kan ju bara föreställa sig tankegången hos journalisten. "Vad var det han sa nu igen, nånting om moder.. Vad kan jag om datorer? Modem? Modermodem måste det varit. Var satt det nånstans? Jo just det längst in i burken dvs. hårdisken!"

Visa signatur

Asus Strix Rog B550-F gaming | AMD Ryzen 7 5800x | 2x16GB Ballistix 3600MHz CL16 | ASUS TUF RTX 3080 |Gigabyte AORUS FI27Q-X 27" 1440p 240hz IPS + AOC 27" 1440p 144hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dimestam:

Skulle vi sälja den separat hamnar priset på runt 180 kr + frakt.

Skickades från m.sweclockers.com

Kan man köpa muggen separat?

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Vad har jag i min dator? Kopparrör.

Permalänk
Medlem

Har redan två stycken, men kommer det en svart stenmugg till med lite annan text så kan det nog bli ett antal till

Visa signatur

Endeavour OS(arch) - Cassini Nova