Nya Microsoft Surface till Sverige redan i höst

Permalänk
Melding Plague

Nya Microsoft Surface till Sverige redan i höst

Med en rad nya produkter slår Microsoft på stora trumman runt familjen Surface. För ovanlighetens skull får även Sverige ta del av tidig lansering.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk

Noice! vad skulle core i7 kosta? kontra core i5? menar på surfacen.

Permalänk
Medlem

Google, se och lär.

Visa signatur

5G 9900k < EKWB LC > RTX2080S | Corsair 32GB C16@3.4G
Asus Z390-F | Seasonic Focus Platinum 750W | XB271HU
970EVO 500GB | Sennheiser HD650 + LCX+SDAC | 20TB TrueNAS Core

Permalänk
Medlem

Fasen riktigt sugen på en 7a. Någon som vet om surface Pen är uppdaterad eller om det är samma som tidigare?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

"And thus I clothe my naked villainy with old odd ends stolen forth from holy writ, and seem a saint when most I play the Devil"

Permalänk
Relik 📜
Skrivet av Snogge:

Fasen riktigt sugen på en 7a. Någon som vet om surface Pen är uppdaterad eller om det är samma som tidigare?

Skickades från m.sweclockers.com

Fattade jag rätt ska det vara en ny, som man laddar i "skåran" på tangentbordet.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Medlem
Skrivet av emilakered:

Fattade jag rätt ska det vara en ny, som man laddar i "skåran" på tangentbordet.

Trevligt! Tycker deras produkt line-up var intressant med en bra blandning av uppdateringar och lite vågat nytänk. Blir skoj att klämma på

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

"And thus I clothe my naked villainy with old odd ends stolen forth from holy writ, and seem a saint when most I play the Devil"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Snogge:

Någon som vet om surface Pen är uppdaterad eller om det är samma som tidigare?

Att döma av Microsofts artikelnummer (EYU-000xx) är det samma penna som tidigare (gen4), bara två nya färger.

Permalänk
Medlem
Skrivet av emilakered:

Fattade jag rätt ska det vara en ny, som man laddar i "skåran" på tangentbordet.

Det är pennan till X-modellen av Pro. Den vanliga Pro-modellen får inte en ny penna.

Permalänk
Medlem
Skrivet av jsl_80:

Att döma av Microsofts artikelnummer (EYU-000xx) är det samma penna som tidigare (gen4), bara två nya färger.

Bra info. Tack. Då kanske det blir en PRO x istället

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

"And thus I clothe my naked villainy with old odd ends stolen forth from holy writ, and seem a saint when most I play the Devil"

Permalänk
Relik 📜
Skrivet av Larre77:

Det är pennan till X-modellen av Pro. Den vanliga Pro-modellen får inte en ny penna.

Ah, okej! Då är jag med.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Medlem

Testade att konfigurera en Surface Laptop 3, finns ett tillval "Surface USB-C™ to 3.5mm Audio Adapter". Har Microsoft verkligen plockat bort 3.5mm uttaget på sin dator? Där försvann det köpsuget ganska snabbt!

Edit: Verkar som att det ska finnas ett 3.5mm uttag, vad ska man då med adaptern till? Kunna koppla in 3.5mm lurar + separat 3.5mm mikrofon?

Visa signatur

| CPU: Intel 11900K | GPU: ASUS RTX 3080 OC | Moderkort: Asus Prime Z590-A | RAM: Corsair LPX 32GB@3600MHz | CPU-Kylare: Noctua NH-U12A | Primär SSD: Samsung 970 Evo Plus 2TB | Sekundär SSD: Samsung 860 EVO 1TB | Ljudkort: Asus Xonar Essence STX | Nätaggregat: Corsair RM850x v2 Chassi: Fractal Design Define 7 Compact | Kringutrustning: LG UltraGear 27GL850, Dell U2412M, Ducky One 2 Mini, Filco Majestouch 2 TKL, Filco Majestouch 2, Logitech G Pro X Superlight, Sennheiser HD650