Red Dead Redemption 2 kommer till PC

Permalänk
Cyberman

Red Dead Redemption 2 kommer till PC

Det är officiellt – ett av fjolårets mest kritikerrosade spel kommer till PC. Redan i höst är det dags att ta rollen som Arthur Morgan.

Läs hela artikeln här

Permalänk
Permalänk
Medlem

oj vilken överraskning -.-

Permalänk
Medlem

Yes!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Ska bli roligt, har inte ett ps4 eller xbox så jag kommer köra helt "blind".

Permalänk
Medlem

FEMTE NOVEMBER?! Det är ju bara en månad kvar!! Vilken jäkla skräll att det släpps så snart!!

Jag hade nog ändå hoppats på att få spela 1an först men det känns dumt att klaga när en sånhär nyhet dyker upp.

Permalänk
Medlem

Holy cr*p!

Permalänk
Medlem

Det var väntat, men kul att det äntligen är officiellt. Har lirat igenom det på PS4 och kommer definitivt att skaffa det till PC.

Permalänk
Moderator

Oj det var snart, får säga att man är sjukt taggad.
Kommer nog garanterat att bli ett köp för min del, hoppas det inte är allt för tungdrivet så man behöver uppgradera datorn

Permalänk
Medlem

Trevligt trevligt

Permalänk
Medlem

Är mest imponerad på hur länge de lyckas hålla inne sån här information på Rockstar Games.

Permalänk
Medlem

Yes! 👍

Permalänk
Medlem

Då vet man vad man ska lira i vinter

Permalänk
Medlem

YES BABY!!!

Permalänk
Medlem

släpp 1an på pc också för bövelen.
jag har aldrig spelat första spelet och det är ju det här som är ett av de stora problemen med konsol: så fort en konsol generation är över så försvinner spelen också.
kanske finns på sony eller microsofts store på konsolerna men va fan ge oss pc versionen!!!

och när ska folk börja klaga på rockstar för deras idiotiska affärside?
låsa spelen till konsol i ett år eller mer ingen vet längre och dom verkar komma undan all kritik för det också. obegripligt.

Permalänk
Medlem

WHAT!!! Som man har väntat
Blir ju inte sämre av att det är fredag heller!

Permalänk
Medlem

Har hört mycket gott, ska bli spännande! Håller tummarna för att det inte är allt för tungdrivet...

Permalänk
Medlem

Ohfan. Då ska mitt R9 290X få sträcka lite på benen.

Permalänk
Medlem

Hade varit kul med en fysisk samlarutgåva också, blir det bara digitalt?

Permalänk
Häxmästare ✨

Jävlar vad vi ska prestandatesta detta!

Permalänk
Medlem

Äntligen kommer det till PC! Bara en månad kvar också!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kethsi:

släpp 1an på pc också för bövelen.
jag har aldrig spelat första spelet och det är ju det här som är ett av de stora problemen med konsol: så fort en konsol generation är över så försvinner spelen också.
kanske finns på sony eller microsofts store på konsolerna men va fan ge oss pc versionen!!!

och när ska folk börja klaga på rockstar för deras idiotiska affärside?
låsa spelen till konsol i ett år eller mer ingen vet längre och dom verkar komma undan all kritik för det också. obegripligt.

Bästa versionen av Ettan är just nu på one X Har du en one X så kan du köra spelet i 4k. På vanliga Xbox one är upplösningen samma som på 360 (720) men ska ge lite stabilare FPS.
Video som jämför https://www.youtube.com/watch?v=LPgenPFH_ZI 360 mot one x versionen.

PS3 versionen bör du undvika eftersom den har extra dåligt flyt och ännu lägre upplösning och uppskalat till 720.

Permalänk
Medlem

Ojojoj, hoppas detta blir bra nu

Permalänk
Medlem

Jag får väl utstöta ett litet "Yee-haw!" som reaktion.

Permalänk
Medlem

Mums

Permalänk
Medlem

Det var ju trevligt! Nu är ju största problemet bara hur man ska få tid till WoW Classic, The Outer Worlds och RDR2 i höst/vinter...

Permalänk
Inofficiell ambassadör
Skrivet av JonasT:

Jävlar vad vi ska prestandatesta detta!

Testa både processorer och grafikkort! Jag och många med mig sitter på ganska gamla system men med rätt fräscha grafiikort.

Permalänk
Medlem

Blir lätt ett köp när det släpps till Steam.

Permalänk
Medlem

Oooooooh nice, dags att sälja sitt xbox RDR2 på blocket!

Permalänk
Medlem

Sån tur att jag ens har hunnit spelat det. Tänkte köpa det till min Xbox One X, men 60 FPS PC, ja tack.