Vill du vara del av diskussionerna i forumet, ställa frågor eller hjälpa andra? Registrera dig här!
Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Luleå
Registrerad
Maj 2016

Destiny 2 klan söker medlemmar

Tjenna

Vi är några st som spelat ihop några år. Nu när Shadowkeep släpps och crossave finns så söker vi fler medlemmar.

Dom flesta av oss är runt 30år, har barn och familj och spelar mest efter 19-20 vardagar med några undantag.

Vi vill att ni som söker är över 18 och har förståelse för att det kan bli avbrott i raids m.m pga skrikande barn etc.

Vi finns både på Ps4 och PC. Så alla är välkomna, jag själv spelar på båda platformarna. Vi har några st som spelat flitigt enda sedan Destiny 1 alpha och några som börjat precis nu.

Svara här i tråden eller pm till mig.

Vi har respekt för varandra och har ett snyggt bemötande mot varandra. Vi har även en liten tradition att försöka stråla samman 1 gång om år och dricka nån öl å så.

Vi är spridda över hela landet Luleå, Umeå, Göteborg, Bromölla m.m.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Uppsala
Registrerad
Maj 2012

Är ni många som spelar på PC? Tråkigt nog har raid gruppen min har gått i graven efter första året och är sugen på komma igång igen! Har även 2 vänner som jag spelar med till och från senaste månaderna som är intresserade av att ansluta om plats finns.

Under construction...

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Luleå
Registrerad
Maj 2016

@fRostmirE: Jodå, just nu så är vi mer än 20 som spelar rätt så aktivt

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Luleå
Registrerad
Maj 2016
Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Södertälje
Registrerad
Feb 2006

Är det svenskar endast eller blandat? Funderar lite på börja spela destiny 2, om inte ett mmorpg är bra som släpps idag

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Luleå
Registrerad
Maj 2016

@MrWhizeguy: bara svenska, och såklart du ska börja med Destiny

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Aug 2006

Körde iron banner igår. 6 pers. Jag ger det 6/6 i betyg.

/Dadman

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Eskilstuna
Registrerad
Dec 2010

Har inte köpt Shadowkeep än, men kan vara intresserad. Har en klan, men de kör bara på Ps4, vill hellre spela på PC själv.

Är i samma sits med 2 barn och sambo, så det blir inte så mycket spelande, oftast bara en kväll i veckan + lite ströspelande.

Ska spela klart Forsaken (mest för story), sedan ta ett beslut om jag ska köpa Shadowkeep eller inte.

CPU: Core i7-7700k @ 4.7GHz Cooling: Noctua NH-D14 MB: Asus ROG STRIX Z270H Ram: Corsair 16GB DDR4 3000MHz GPU: KFA2 NVIDIA GeForce GTX 1080 EXOC SSD: Samsung 830 Pro 512Gb / Kingston SSD 128Gb / Corsair Force 3 120Gb HDD:Seagate Barracuda 500GB, Seagate Barracuda 2TB Audio: Creative Sound Blaster Z Case: Fractal Design Define R3 PSU: Fractal Design 1000W OS: Windows 10 x64

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Aug 2006
Skrivet av DanTheManSwe:

Har inte köpt Shadowkeep än, men kan vara intresserad. Har en klan, men de kör bara på Ps4, vill hellre spela på PC själv.

Är i samma sits med 2 barn och sambo, så det blir inte så mycket spelande, oftast bara en kväll i veckan + lite ströspelande.

Ska spela klart Forsaken (mest för story), sedan ta ett beslut om jag ska köpa Shadowkeep eller inte.

Fru och 2 st 3åringar samt 1st 3 månaders. Kör med oss.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Södertälje
Registrerad
Feb 2006

Adda gärna Whizeguy ej köpt shadowkeep ännu men det kommer om jag väl kommer in i spelet igen

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Jun 2013

Jag är gärna också med och spelar! Studerar på heltid så också kvällen som gäller för mig.

EpicToaster