Asus ROG Strix Flare Gaming Keyboard

Permalänk
Medlem

Asus ROG Strix Flare Gaming Keyboard

Säljer nu mitt tangentbord från Asus. Det är ett ASUS ROG Strix Flare med cherry mx red brytare. Tangentbordet stödjer full RGB och ett armrest ingår. Säljer då jag köpt ett TKL tangentbord istället som passar mig bättre.

Finns en USB pass-through på tangentbordet. Mediaknappar och volymscroll finnes. Tangentbordet är riktigt snyggt och passar in i de flesta gaminghörnor.

Tangentbordet köptes i april 2019 på Webhallen, så knappt ett halvår gammalt. Jag kan slänga med kvittot om så önskas

Tänker mig att bud börjar på 500kr och kör till på tisdag kväll kl 20. Kan skicka men då står köparen för frakten och det är förskottsbetalning som gäller. Kostnaden för frakt är 122kr hos Postnord och 121kr hos Schenker.

Skickar onsdag morgon så kanske det hinner fram till helgen

Frågor? Fråga på i kommentarerna nedan så slipper jag svara på samma fråga flera gånger!

Lycka till!

Läs hela annonsen här

Visa signatur
Permalänk

500kr

Visa signatur

ASUS ROG MAXIMUS XI FORMULA Z390 // Intel Core i9-9900K (Hydro Series™ H150i PRO RGB 360mm) // ASUS GeForce RTX 2080 Ti 11GB ROG STRIX GAMING OC // Corsair Dominator Platinum RGB 32GB DDR4 3200Mhz // Samsung 950 Pro M.2 512GB // Samsung 860 Evo 500GB // PSU Corsair HX1000i

ASUS ROG Strix XG32VQR, 32”, 144hz// ASUS ROG Strix Scope Deluxe // ASUS ROG Chakram // ASUS ROG Delta

Permalänk
Medlem

550kr + frakt.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

600 kr hämtning

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

ϟ AMD Ryssen 5900X64 GB DDR4 2080 TI NVMe SSD 500GB + 1TB ϟ
Former q-net master with power of twenty +N and 100 +M ...

Permalänk
Medlem
Skrivet av calvinclown:

600 kr hämtning

Skickades från m.sweclockers.com

Hej! Tyvärr, budgivning är redan avslutad och tangentbordet är sålt. Inte hunnit uppdatera tråden förren nu.

Visa signatur