The Witcher 3 på Switch kompromissar med bildkvaliteten

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av loevet:

Du nämner fortfarande inget konkret med vad du upplever som dåligt med nyheten? Är det ämnet i sig? Rubriksättning? Brödtexten? Som Kenneth redan nämnt kan vi inte svara på kritik som inte innehåller konkret kritik.

Skickades från m.sweclockers.com

Skrivet av _anka_:

Trist nyhet, hör inte hemma på sweclockers

Det finns inget fel i nyheten, nyheten i sig är problemet för mig. Vad är skillnaden på sweclockers & fz, där har ni en identitetskris på en abstrakt nivå anser jag, redan nu skiljer ni på sektioner högst upp på siten, lägg till fz.se där och skeppa all bloat-content där som rör spel!
FZ Tompa kan pusha alla Tropico addons som toppbetyg hela dagarna utan att du och jag behöver bry oss här!

Permalänk
Lyxfällan 🎮

@anon34034: SweClockers tar upp nyheter om ämnen som engagerar communityn. Vi har täckt populära och emotsedda PC-spel under många år nu, och vi tar upp andra ämnen som är intressant för communityn. Det har visat sig att många här på SweC äger och är intresserade av Nintendo Switch, så vi skriver om den och titlar som är intressanta för vårt community. Utvalda PC-titlar och enskilda Switch-spel är på intet sätt att vara en spelsajt.

När vi testar komponenter som processorer och grafikkort använder vi spel för att testa deras prestanda, eftersom det är vad komponenterna till stor del kommer användas till. Ett grafikkort av senaste snitt är för 98 procent av medlemmarna här tänkt att användas för spel, så när det släpps systemkrav för en emotsedd kommande titel är det av intresse att visa vilka komponenter som kommer krävas. Ska vi inte skriva om spel över huvud taget kan vi lika gärna stryka tillhörande komponent-tester också.

Visa signatur

"We're with the press, hired geeks!"
Raoul Duke, Fear n' Loathing in Las Vegas

Permalänk
Inaktiv

@loevet: Andra ämnen som är intressanta för communityn där ligger nog essensen i mitt mothugg, men jag får respektera det! Tack