Steams höstreor röjs i vanlig ordning

Permalänk
Medlem

Har kanske drygt tiotalet spel i den riktiga backloggen, sen består biblioteket av ospelade Steamspel i olika kategorier;

spel som redan är spelade utanför Steam men som ingått i olika samlingar (som gamla Tomb Raiderspel),
nyutgåvor, remastrade el motsv, som blivit "dubletter" (typ Bioshock m fl),
episodspel där varje episod är en egen titel (typ Sam & Max) som egentligen borde räknas som ett fåtal titlar,
gratisspel från olika håll eller "rester" som ingått i samlingar t ex från Humble Bundle

Totalt ca 50-100 ospelade spel, men som troligtvis inte heller är intressanta att spela.

Permalänk
Medlem

Det vore nice med några lättsamma spel som inte kräver så.mycket som går att lira på laptopen. Jag har mängder med spel på steam, typ tombraider serien och witcher 3 osv att spela igenom men har inget stationär för tillfället.
Så har ni några tips på spel passande en 2200u att hålla utkik efter på rean?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Elektron:

Det vore nice med några lättsamma spel som inte kräver så.mycket som går att lira på laptopen. Jag har mängder med spel på steam, typ tombraider serien och witcher 3 osv att spela igenom men har inget stationär för tillfället.
Så har ni några tips på spel passande en 2200u att hålla utkik efter på rean?

Skickades från m.sweclockers.com

Stardew Valley?
Lite osäker på vad en 2200u är eller dess prestanda men detta spel är både lättdrivet och går att lägga ner hundratals timmar i.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Squallie:

Rea, då tjänar man ju pengar!

Sparar, man sparar pengar!

Visa signatur

Endeavour OS(arch) - Cassini Nova

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon5930:

Stardew Valley?
Lite osäker på vad en 2200u är eller dess prestanda men detta spel är både lättdrivet och går att lägga ner hundratals timmar i.

Prestandan är som ett uhd620 det kortet som följer med bland annat i3-8130U. Jag ska kolla upp vad det är för spel

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Tror det senaste spelet jag INTE köpt på rea var Skyrim 2011 hehe.